بالاخره گوشی تاشو سامسونگ به نمایش درآمد

به گزارش شیوا مارکت، گوشی تاشو سامسونگ که هفته ها خبر و تیزر درباره آن دیده بودیم، بالاخره برای اولین بار و ساعتی پیش، در مراسم توسعه دهندگان سامسونگ به نمایش درآمد. این شرکت به تکنولوژی استفاده شده در نمایشگر تاشو این گوشی Infinity Flex Display می گوید که درواقع نمایشگری با اندازه 7.3 اینچ است که اگر آن را تا کنید، به یک گوشی تبدیل شده که می تواند در جیب شما قرار بگیرد.

بالاخره گوشی تاشو سامسونگ به نمایش درآمد

این دستگاه، به نظر طراحی نهایی ندارد و فعلا پروتوتایپی است که سامسونگ از این محصول در مراسم توسعه دهندگان خود نمایش داد. این شرکت حتی نور سالن را هم کم کرد تا چیزی از طراحی این محصول دیده نگردد. این گوشی یا تبلت یا هرچیز دیگری که می توان آن را نامید، مثل تصویر زیر تا می گردد و پشت آن نمایشگری دیگر قرار گرفته است که این محصول را به گوشی تبدیل می نماید. نمایشگر داخلی گوشی تاشو سامسونگ نیز همانطور که گفتیم اندازه 7.3 اینچی دارد.

از مشخصات و دیگر ویژگی های این محصول هنوز هیچ چیزی نمی دانیم اما سامسونگ اعلام نمود که کاربران می توانند با این دستگاه، سه اپلیکیشن را به صورت همزمان باز نموده و استفاده نمایند. قابلیتی که چنین چیزی را فراهم می نماید، Multi Active Window نام گرفته است. همچنین سامسونگ اعلام نمود که در ماه های پیش رو، می تواند نمایشگرهای قابل تا شدن Infinity Flex Display را به فراوری انبوه برساند اما اعلام نکرد که دقیقا چه زمانی می توانیم با نسخه نهایی این گوشی آشنا شویم.

خبر خوشحال نماینده اینجاست که گوگل هم رسما اعلام نموده از این گوشی های تاشو پشتیبانی خواهد نمود. درواقع اندروید راه را برای شرکت ها و توسعه دهندگان باز گذاشته تا به سادگی بتوانند گوشی های تاشو خود را با این سیستم عامل هماهنگ نمایند. گوگل همچنین اعلام نموده در حال حاضر با سامسونگ همکاری می نماید تا شاهد عرضه این گوشی در سال آینده باشیم.

سامسونگ تنها شرکتی نیست که روی گوشی های تاشو کار می نماید. گزارش شده هواوی نیز سال آینده یک گوشی تاشو عرضه می نماید و شرکت های لنوو و شیائومی هم تیزرهایی از گوشی تاشو خود منتشر نموده اند و وعده عرضه آن را داده اند. شرکت LG نیز رسما اعلام نموده که تمرکز خود را روی توسعه نمایشگر های OLED قابل انعطاف و همینطور تلویزیونی OLED معطوف خواهد نمود که می توان آن را رول کرد و در یک جعبه قرار داد!

حتی شرکت مایکروسافت هم شنیده شده که روی یک دستگاه با چند نمایشگر کار می نماید و باید ببینیم این شرکت چه محصولی را معرفی خواهد نمود. پیش تر مدیر مسئول محصولات سرفیس مایکروسافت از کامپیوتر سرفیسی گفته بود که جیبی خواهد بود. با تمام این تفاسیر، به نظر می آید ترند سال آینده میلادی در دنیای تکنولوژی، استفاده از صفحات قابل انعطاف و یا حتی محصولاتی با چند نمایشگر خواهد بود. شما درباره گوشی تاشو سامسونگ و به طور کل این دسته از محصولات چه فکری می کنید؟

منبع: TheVerge

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1784

به "بالاخره گوشی تاشو سامسونگ به نمایش درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاخره گوشی تاشو سامسونگ به نمایش درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید