با این قلم هوشمند تناسب اندام خود را مدیریت کنید

به گزارش شیوا مارکت، علاقه مندان به تناسب اندام هم اکنون می توانند تناسب اندام خود و عوامل مختلف موثر در تناسب اندام را به روشی آسان و راحت پیگیری نمایند. درواقع با استفاده از ردیاب های بدنسازی و برنامه های تلفن همراه، اکنون می توانید تعداد مراحلی را که طی نموده اید، مایل هایی که طی نموده اید، میزان زمانی که انجام تمرینات صرف نموده اید و راهی که پیش و دارید را آنالیز کنید.

با این قلم هوشمند تناسب اندام خود را مدیریت کنید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بعضی از ردیاب های بدنسازی همچنین به شما ایده می دهند که چقدر کالری می خورید و می سوزانید. حتی بعضی از برنامه های تناسب اندام وجود دارد که می تواند میزان ویتامین ها و مواد معدنی شما را تخمین بزند.

بیشتر بدانید:

ساعت هوشمندی که تناسب اندام را تضمین می نماید+تصاویر

ایرپادز جدید اپل دارای سنسور های نور هوشمند خواهند بود

برنامه اپل واچ اپل برای رسیدن به تناسب اندام به کاربران پاداش می دهد

اکنون می توانید با یاری قلم هوشمند ویستاستیک فشار خون، میزان ریز مغذی ها و ویتامین هایی را که بدن شما در حال حاضر در اختیار دارد، اندازه گیری کنید. ویستاتیک به شما اطمینان می دهد که مقدار کافی ویتامین و مواد معدنی را در بدن خود داشته باشید. قلم ویستاتیک یک قلم هوشمند همراه با یک برنامه موبایل است که به شما یاری می نماید از فرایند دریافت مواد معدنی و ویتامین ها در بدن خود آگاه شوید. به عبارت ساده تر ویستاتیک به شما یاری می نماید که بدانید فرایند تناسب اندام شما چگونه طی شده است.

شاید برایتان سوال باشد این قلم چگونه کار می نماید، این قلم بر اساس اندازه گیری مقاومت الکتریکی در نقاط مختلف بدن کار می نماید. این بسیار شبیه به نحوه کار دستگاه های طب سوزنی برقی است که با تغییر در مقاومت الکتریکی می توانند عدم تعادل در بدن شما را تشخیص دهند. به طور خلاصه، ویستاتیک در واقع میزان غلظت هر یک از ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن را اندازه گیری می نماید.

برنامه تلفن همراه ویستاتیک به عنوان صفحه نمایش کاربر برای خوانش ها نیز کاربرد دارد. جالب است بدانید که چند کاربر می توانند همزمان از برنامه تلفن همراه و به وسیله پروفایل های مختلف استفاده نمایند.

این قلم اکنون از تیتانیوم ساخته شده است. در هنگام استفاده از قلم ویستاتیک چیز های زیادی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید.

شما باید تمام جواهرات و زیور آلات فلزی را از دست های خود خارج کنید و مطمئن شوید که پوست شما تمیز است، و هیچ نوع لوسیونی را روی آن قرار نداده اید.

hecaconf.ir: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: انتخاب
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21862

به "با این قلم هوشمند تناسب اندام خود را مدیریت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این قلم هوشمند تناسب اندام خود را مدیریت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید