جراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران

به گزارش شیوا مارکت، فیس لیفت لکسوس ES با تغییراتی جزئی برای سال 2024 معرفی گشت. خودرویی بسیار باکیفیت که نسل قبل آن در ایران حضور داشت و توانست بسیار پیروز ظاهر شود.

جراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران

به گزارش خبرآنلاین، لکسوس ES یکی از خودرو هایی بوده که در بازار ایران همیشه از آن به نیکی یاد می شود. اما اکنون نزدیک به 5 سال است که دیگر این خودرو وارد کشور نشده و به جای آن، در کشور های حوزه خلیج فارس خوب می تازد!

طراحی زیبای لکسوس ES علنا و رسما حرفی برای گفتن نمی گذارد و همیشه مسیر خوب خود را طی می کند. پر فروش ترین خودروی لکسوس در بازار ایالات متحده، از همان سبک و المان همیشگی لکسوس در طراحی استفاده می کند.

لکسوس ES یکی از رقیبان جدی مرسدس بنز E کلاس و بی ام و سری 5 محسوب می شود. لکسوس ES بدون به روزرسانی های ظاهری و مکانیکی بزرگ وارد سال 2024 می شود.

احتمالاً مهم ترین ارتقا برای مدل سال 2024 اضافه شدن سیستم ایمنی لکسوس + 2.5 به عنوان تجهیزات استاندارد برای تمام تریم هاست. این خانواده از سیستم های ایمنی شامل سیستم هشدار پیش از برخورد با تشخیص عابر پیاده، تشخیص و ترمز خودروی گردش به چپ، کروز کنترل تطبیقی، کمک ردیابی خطوط، کمک تشخیص علائم جاده و ... است.

همچنین رابط کاربری ES 2024 طیف گسترده ای از ویژگی های اتصال و راحتی را ارائه می کند، مانند سیستم ناوبری ابری داخلی، اتصال دوگانه بلوتوث تلفن هوشمند، Apple CarPlay و موارد دیگر.

یکی دیگر از ارتقا های قابل توجه، بسته فناوری موجود است که یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی، یک صفحه نمایش هدآپ و ورودی بدون کلید را اضافه می کند. این آپشن برای تمامی مدل های پایه، لوکس، F Sport Design و F Sport Handling فروخته خواهد شد.

هیچ تغییری در زیر کاپوت وجود ندارد، به این معنی که ES 350 همچنان با موتور 3.5 لیتری V 6 با 302 اسب بخار قدرت و 362 نیوتون متر گشتاور عرضه می شود.

ES 250 AWD، به نوبه خود، با یک موتور 2.5 لیتری توربو چهار سیلندر همراه است، در حالی که ES 300 h دارای یک پیشرانه 2.5 لیتری با یک موتور الکتریکی کوچک است. این مشخصات با قوانین غیرمنطقی واردات خودرو در ایران منطبق بوده و در صورت آزاد بودن واردات، شاهد حضور این خودرو در ایران می بودیم.

هر سه پیشرانه با ارتقاء F Sport Design در دسترس هستند که رینگ های 19 اینچی پنج پره و کیت بیرونی F Sport را اضافه می کند. در مورد رینگ ها، ES 2024 با طیف جدیدی از آلیاژ ها عرضه می شود که از رینگ های استاندارد 17 اینچی شروع می شود. در بالای آنها، مجموعه جدیدی از چرخ های 18 اینچی با طراحی پنج پره و روکش Vapor Chrome وجود دارد که به عنوان یک آپشن در تریم لوکس و استاندارد در تریم Ultra Luxury موجود است.

این مدل اواخر تابستان امسال در نمایندگی های این برند با قیمت هایی از 43190 دلار که نسبت به قیمت اولیه 42490 دلار در سال گذشته افزایش یافته است، شروع شده و تا 53 هزار دلار برای 300 h Ultra Luxury هم می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30087

به "جراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید