با عطرهای پرطرفدار زمستانی آشنا شوید

به گزارش شیوا مارکت، در فصل زمستان باید از عطرهای تازه استفاده کرد و عطرهای تازه حاوی رایحه های مرکبات، وانیل و شکوفه ها هستند. در ادامه با عطرهایی که مناسب هوای زمستان تا بهار هستند آشنا شوید.

با عطرهای پرطرفدار زمستانی آشنا شوید

maison margiela replica filter glow

این عطر برای کسانی مناسب است که علاقه زیادی به رایحه های تند دارند. میسون مارگیلا با رایحه های مرکبات و نرولی پر از انرژی است و در آن از رایحه درخت پرتقال هم استفاده شده است.

kayali vanilla

این عطر بهترین انتخاب برای کسانی است که علاقه زیادی به رایحه شیرین وانیلی دارند. این عطر دارای نت دانه تونکا، وانیل، ارکید و عنبر است و بوی شیرین و دلنشینی دارد.

ex nihilo cuir celeste

این عطر را می توان هم به عنوان ادکلن و هم به عنوان پرفیوم استفاده کرد و می توان گفت تفاوت بین این دو دسته را از بین برده است. این عطر دارای نت های فلفل سیاه، بنفشه و گیاه گالبانوم است و بوی بسیار و تازه ای دارد.

diptyque do son

این عطر برای کسانی است که دوست دارند خودشان را در یک رویای هندوچینی احساس نمایند. دو سون دیپتیک هم زنانه است و هم مردانه و حاوی نت های شکوفه پرتقال، جاسمین و گل مریم است. با استفاده از این عطر باعث می شوید دیگران هنگام عبور از کنار شما متوقف شوند و برای چند لحظه بوی خوش دو سون دیپتیک را استشمام نمایند.

Black Opium

این عطر شیرین حاوی نت بسیار قوی قهوه و عصاره وانیل مناسب روزهای سرد زمستانی است و بین عطرهای شیرین و تند تعادل ایجاد نموده است.

burberry her

این عطر زمستانی با رایحه میوه ای همراه با جاسمین، مشک و کهربا عطر گرم و تندی دارد.

cartier carat

این عطر که دارای نت های گلی سنبل، زنبق، لاله و نرگس هست را می توانید هم در روزهای پایانی زمستان و در فصل بهار بهره ببرید.

استفاده از مطالب خبرنگاران فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: بدونیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3550

به "با عطرهای پرطرفدار زمستانی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با عطرهای پرطرفدار زمستانی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید