بحران دیابت در انگلیس

به گزارش شیوا مارکت، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد، شیوع چاقی منجر به بحران دیابت در انگلیس شده و در حال حاضر بیش از میلیون نفر از مردم این کشورمبتلا به این بیماری هستند.

بحران دیابت در انگلیس

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد، شیوع چاقی منجر به بحران دیابت در انگلیس شده است.

داده های موجود حکایت از آن دارد که شیوع دیابت دراین کشور منجر به بروز 500 مرگ زودرس در هفته شده است.

مرکز دیابت انگلیس می گوید درمان این بیماری سالانه 10 میلیارد پوند برای این کشور هزینه دارد که این رقم از مجموع درمان سرطان و بیماری های روانی بیشتر هزینه دارد.

شمار مبتلایان به دیابت در سال 2019 از 5 میلیون نفر عبور کرد و در حال حاضر بیش از یک میانسال از هر 10 میانسال به این بیماری مبتلا هستند.

محققان دانشگاهی تأکید می نمایند، بیش از 90 درصد ابتلا به دیابت در اثر رژیم غذایی نادرست اتفاق افتاده است.

پیش بینی می گردد، 900 هزار نفر دیگر از مردم انگلیس مبتلا به دیابت باشند بدون آنکه خود آنها از این بیماری آگاهی داشته باشند.

انتظار می رود این آمار تا سال 2030 به بیش از 5.5 میلیون نفر افزایش یابد؛ نصب برچسب های کالری شمار بر روی خوراکی ها از جمله اقداماتی است که برای کاهش نرخ ابتلا به چاقی و دیابت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیغام/

tour-malaysia.ir: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3681

به "بحران دیابت در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران دیابت در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید