بخش هایی از پکن قرنطینه شد

به گزارش شیوا مارکت، فارس نوشت: در پی مشاهده موارد جدید ابتلا به کروناویروس در پایتخت چین که با یک بازار گوشت مرتبط است، این بازار و مدارس اطراف به طور موقت تعطیل شد و چند بخش مسکونی به حالت قرنطینه درآمد.

بخش هایی از پکن قرنطینه شد

یازده بخش مسکونی در جنوب پایتخت چین در پی مشاهده موارد تازه ابتلا به کروناویروس که گفته می گردد با یک بازار گوشت نزدیک به این مناطق در ارتباط است، قرنطینه شد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات چینی اظهار داشت هفت مورد ابتلا با بازار گوشت ژینفادی مرتبط است که شش مورد آن ها روز شنبه تایید شد. نُه مدرسه و کودکستان نزدیک به این بازار هم تعطیل شده است.

بنابر گزارش ها، آزمایش کرونای دو مرد که در یک مرکز تحقیقات گوشت کار می نمایند و اخیراً از این بازار بازدید نموده بودند، مثبت شده است. هنوز تعیین نیست این دو نفر چطور به این بیماری مبتلا شده اند.

همچنان نگرانی درباره موج دوم شیوع ویروس کرونا که اولین بار در یک بازار غذاهای دریایی در شهر ووهان چین در ماه دسامبر گزارش شد، حتی در کشورهایی که توانسته اند بیماری را مهار نمایند، وجود دارد.

مقامات پکن اظهار داشتند بیش از 10 هزار نفر در این بازار تحت آزمایش نوکلئیک اسید برای تشخیص آلودگی به کروناویروس قرار خواهند گرفت.

312 310

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20854

به "بخش هایی از پکن قرنطینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش هایی از پکن قرنطینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید