برانکو: نشان دادیم السد بهتر از ما نیست، سرمربی تیم ملی بهتر از هرکس می داند چه می خواهد

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی پرسپولیس می گوید که تیمش لیاقت برد مقابل السد را داشته است.

برانکو: نشان دادیم السد بهتر از ما نیست، سرمربی تیم ملی بهتر از هرکس می داند چه می خواهد

به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (یک شنبه) پرسپولیس اظهار کرد: من به بازیکنانم به خاطر برد مقابل السد افتخار می کنم. آن ها قلبشان را در زمین گذاشتند و حداکثر تمرکز را داشتند. آن ها بیشترین لیاقت برد در این بازی را داشتند. برد همیشه زیباست و نشان دادیم که مقابل هر تیم می توانیم بازی کنیم. شانس برای هر دو طرف 50-50 است. پس از بازی با الدحیل هم گفتم که نتیجه بازی رفت فرقی نمی کرد و باید در آزادی می بردیم.

او اضافه نمود: شما دیدید که السد مقابل استقلال چطور بازی کرد. قطعا بازی سختی مقابل السد خواهیم داشت. به جرات می توانم بگویم که یک قدم کوچک برداشتیم. مهم ترین مساله این است که نشان دادیم آن ها تیم بهتری نسبت به ما نیستند.

وی درباره دریافت نکردن حقوق خود از باشگاه پرسپولیس گفت: هم ما هم بازیکنان خارجی مدتی است پول نگرفته ایم. آقای گرشاسبی هم شرح داده اند اما در راستای ثبات باشگاه، ثبات مالی بسیار مهم است و همه باید به موقع پول بگیرند. مدیرعامل باشگاه هم درباره این موضوع صحبت نموده است. در حال حاضر تمرکز من روی بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر السد است و به چیز دیگری فکر نمی کنم. او درباره فشردگی بازی های پرسپولیس هم گفت: دوره سخنی را داشتیم و دقیقا به خاطر همین مساله به بازیکنان افتخار می کنم که عالی بودند. نساجی را بردیم و داربی را مساوی کردیم و السد را هم بردیم. در حال حاضر هم سعی می کنیم بازیکنان را به شرایط عادی برگردانیم تا برای بازی السد آماده بشویم.

وی درباره این که آیا درخواستی برای تعویق دیدار برابر پیکان داده است یا خیر توضیح داد: ما درخواستی برای تعویق بازی نداشتیم و فقط خواستیم بازی با نود ارومیه در جام حذفی به جای بازی با پیکان برگزار شود تا از این دیدار به عنوان یک بازی تدارکاتی قبل از دیدار برابر السد استفاده کنیم و بازی با پیکان بعدا برگزار شود.

برانکو درباره حضور دروازه بان سوم در ترکیب السد هم گفت: مهم نیست چه کسی درون دروازه حریف است. مهم بازیکنان ما هستند که حمله نمایند و خطرناک باشند چون هر که دروازه بان باشد اگر ما حمله نکنیم نمی توانیم برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور طرفداران در دیدار برابر السد هم گفت: انتظار دارم استادیوم در روز بازی با السد پر از تماشاگر شود زیرا طرفداران ما را به سمت پیروزی راهنمایی می نمایند. البته ژابی یا گابی که بیش از 1000 بازی انجام داده اند شاید در این جو مسئله ای نداشته باشند اما طرفداران، یار دوازدهم ما هستند.

برانکو همچنین درباره دعوت احمد نورالهی و علیرضا بیرانوند به اردوی تیم ملی گفت: این موضوع به نظر سرمربی تیم ملی برمی شود و او باید ارزیابی کند. نیازی نیست بگویم سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا، علی علیپور، شجاع خلیل زاده و محمد انصاری سال جاری از بهترین نفرات ما بوده اند. ما فقط سه گل خوردیم اما من قصد دخالت ندارم. سرمربی تیم ملی بهتر از هرکس می داند چه می خواهد.

او در پاسخ به این سوال که آیا دعوت نشدن بازیکنانش به تیم ملی روی آنها اثر خواهد گذاشت گفت: از لحاظ ذهنی تاثیری ندارد زیرا بازیکنان وظیفه دارند بهترین باشند و خوب تمرین نمایند. البته دعوت نشدن به تیم ملی برای بازیکنان هم انگیزه مضاعف می شود که بیشتر کوشش نمایند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره کاهش هیجان بازی برگشت برابر السد هم گفت: جو بلندپروازی بیش از حد طبیعتاً وجود دارد اما حداقل در بین بازیکنان اتفاق نمی افتد زیرا خودشان می دانند به هر چه رسیده اند به خاطر کار بوده است. البته این جو در بین خانواده بازیکنان و باشگاه و طرفداران وجود دارد اما بازیکنان خودشان می دانند کاری ننموده اند. البته هنوز شانس تاریخی داریم.

برانکو در پاسخ به این سوال که جادویش برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا چیست، گفت: جادوی ما فقط تمرین و کار است.

وی درباره جریمه کمیته انضباطی که برایش در نظر گرفته هم گفت: جریمه شدم چون نساجی را بردیم؟ شاید نباید می بردیم. اگر این گونه باشد برخی باید مادام العمر محروم شوند.

او در سرانجام درباره این که آیا پیشنهادی از باشگاه های دیگر دارد یا خیر گفت: طبیعتاً این مسائل وجود دارد. در یک سال اخیر پنج بازیکنان ما به خارج رفتند. پیشنهاد خواهد بود این حرفه ای گری است و بعدا تصمیم می گیریم. رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس رفت یا نیمار با پاریس قرارداد بست. الان هم پیشنهاد هست اما فعلا تمرکزم روی بازی با السد است.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1176

به "برانکو: نشان دادیم السد بهتر از ما نیست، سرمربی تیم ملی بهتر از هرکس می داند چه می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: نشان دادیم السد بهتر از ما نیست، سرمربی تیم ملی بهتر از هرکس می داند چه می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید