بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی اندروید در سال 2016

به گزارش شیوا مارکت، اپلیکیشن های حوزه شخصی سازی بین کاربران محبوبیت زیادی دارند. در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم تا با بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی سال 2016 برای دستگاه های اندرویدی آشنا شویم. پس همراه خبرنگاران باشید.

بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی اندروید در سال 2016

در سال گذشته میلادی نیز همانند سال های پیشین شاهد اپلیکیشن های بسیار زیادی بودیم. بعضی از این اپلیکیشن ها نیز مربوط به حوزه شخصی سازی می شدند و کاربران به وسیله آن ها می توانستند تلفن هوشمندشان را کاملا شخصی سازی نمایند. همراه خبرنگاران باشید تا با بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی سال گذشته میلادی بیشتر آشنا شویم.

CSBW

در اغلب لانچر هایی که برای اندروید عرضه می شوند شاهد نوار جستجوی گوگل هستیم که کاربران به وسیله آن می توانند در اینترنت به جستجو بپردازند. اپلیکیشن CSBW به کاربران قابلیت های نوی را در این زمینه ارائه می نماید و کاربران می توانند بین محتوای یوتیوب، دراپ باکس، آمازون و حتی DuckDuckGo نیز به جستجو بپردازند. علاوه بر این، امکان شخصی سازی گسترده بخش جستجو نیز در این اپلیکیشن وجود دارد و کاربر می توانند از بین تم های موجود یکی را انتخاب کند.

Wallpaper

اگرچه اپلیکیشن والپیپر (Wallpaper) که به وسیله گوگل عرضه شده است نسبتا ساده است، اما تصاویر بسیار خوبی را از کره زمین، منظره ها، نماهای شهری و بافت های مختلف ارائه می نماید. این اپلیکیشن بعلاوه دارای قابلیت تغییر تصویر زمینه به صورت روزانه (Daily Wallpaper) است که با فعال سازی آن، هر روز تصویر زمینه دستگاه تان را بر اساس دسته بندی هایی که انتخاب نموده اید، تغییر می دهد.

Fingerprint Gestures

اگر تلفن هوشمندتان از اندروید 6.0 یا نسخه های نو تر این سیستم عامل استفاده می نماید در این صورت بهتر است که اپلیکیشن Fingerprint Gestures را امتحان کنید. اپلیکیشن مذکور، سنسور اثر انگشت گوشی را تبدیل به یک ورودی با قابلیت شخصی سازی می نماید. به وسیله آن، کاربران می توانند با کشیدن انگشتشان روی سنسور اثر انگشت در زمانی که گوشی قفل نیست، اقدام خاصی را انجام دهند. به وسیله این اپلیکیشن و با یاری سنسور اثر انگشت می توان آهنگ پخش کرد، اپلیکیشنی را اجرا نمود و فعالیت هایی این چنینی انجام داد. یکی از قابلیت های جالب این اپلیکیشن در زمانی خودنمایی می نماید که انگشتتان را روی سنسور اثر انگشت به بالا یا پایین بکشید. اما متاسفانه این قابلیت تنها در دستگاه هایی می تواند مورد استفاده قرار گیرد که روت شده باشند.

منبع: کجارو / thenextweb
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29767

به "بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی اندروید در سال 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی اندروید در سال 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید