هواوی P Smart Z با دوربین سلفی پاپ آپ، معرفی گردید

به گزارش شیوا مارکت، هواوی اولین گوشی خود با دوربین سلفی پاپ آپ را معرفی کرد و اسم این گوشی هواوی P Smart Z است. این یعنی نمایشگر 6.59 اینچی LCD این گوشی، برخلاف گوشی های اخیر هواوی، فاقد هرگونه بریدگی یا حفره درون نمایشگر است. خبر بهتر این است که با گوشی گران قیمتی هم روبرو نیستیم و این گوشی با قیمت 280 یورو در فروشگاه اینترنتی آمازون قرار گرفته است.

هواوی P Smart Z با دوربین سلفی پاپ آپ، معرفی گردید

این گوشی همانطور که از قیمت آن تعیین است، یک محصول میان رده بوده و این یعنی فاقد سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خواهد بود. به جای چنین سنسوری، شاهد سنسور اثر انگشت سنتی در بخش پشتی این محصول هستیم. در بخش پشتی این گوشی نیز شاهد رنگ بندی دوگانه هستیم که این گوشی را به پیکسل های گوگل شبیه نموده است. همچنین دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین دوم دو مگاپیکسلی که برای سنجش عمق میدان در عکس های پرتره به کار می رود نیز در این بخش قرار گرفته است.

دوربین جلویی این گوشی نیز که به صورت پاپ آپ از لبه بالایی گوشی در یک ثانیه بیرون می آید، رزولوشن 16 مگاپیکسلی دارد. هواوی می گوید مکانیزم پاپ آپ این گوشی را تا صد هزار بار باز و بسته شدن تضمین می نماید و این دوربین می تواند تا 12 کیلوگرم فشار را هم تحمل کند! هوش مصنوعی نیز در نرم افزار دوربین هواوی P Smart Z قرار داده شده که هم برای عکاسی سلفی و هم عکاسی معمولی، کاربرد خواهد داشت. هواوی می گوید این هوش مصنوعی می تواند بیش از 500 صحنه را در 22 دسته بندی مختلف تشخیص دهد و تنظیمات دوربین را با توجه به آن، تغییر دهد.

این سخت افزار، از پردازنده Kirin 710F نیرو می گیرد و در کنار آن چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم وجود دارد. همچنین این گوشی از کارت حافظه جانبی تا سقف 512 گیگابایت پشتیبانی می نماید. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید پای خواهد بود که رابط کاربری EMUI 9.0 روی آن نصب شده است.

هواوی P Smart Z یک باتری 4000 میلی آمپری دارد اما صحبتی از پشتیبانی از شارژ سریع به میان نیامده است. همچنین این گوشی برخلاف دیگر محصولات سری P Smart 2019 که از microUSB استفاده می نمایند، دارای پورت USB-C است.

این گوشی تقریبا در سکوت خبری معرفی گردید که شاید دلیل آن عدم عرضه این محصول در زمان کنونی است. درواقع این گوشی فعلا در وب سایت آمازون ایتالیا قرار گرفته و زمان عرضه محصول نیز یک تا دو ماه آینده تعیین شده است. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

tour-malaysia.ir: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5764

به "هواوی P Smart Z با دوربین سلفی پاپ آپ، معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی P Smart Z با دوربین سلفی پاپ آپ، معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید