برهانی: دوست ندارم یک بازیکن نسبت به سرمربی تیم ملی جبهه داشته باشد، بسیار به تیم مجیدی خوش بینم

به گزارش شیوا مارکت، پیشکسوت باشگاه استقلال به تمجید از تیم تحت راهنمایی فرهاد مجیدی پرداخت و گفت نسبت به آینده این تیم خوش بین است.

برهانی: دوست ندارم یک بازیکن نسبت به سرمربی تیم ملی جبهه داشته باشد، بسیار به تیم مجیدی خوش بینم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آرش برهانی در حاشیه مراسم هم اندیشی پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت: خیلی خوشحالم در این جشن و گردهمایی شرکت کردم. امیدوارم باشگاه از این نوع برنامه ها بیشتر تدارک ببیند تا پیشکسوتان دور هم باشند. فکر می کنم الان همدلی و اتحاد مهمترین بحث پیشکسوتان است که امیدوارم در این گردهمایی ها بیشتر گردد.

وی در خصوص شرایط تیم استقلال در فصل جاری لیگ برتر توضیح داد: من تیم را خوب دیدم. خیلی به این فصل خوش بین هستم. امیدوارم بچه ها هم در زمین بتوانند برترین عملکرد را داشته باشند. خیلی به این تیم خوش بین هستم. فکر می کنم یک بازیکن دیگر هم قرار است به تیم اضافه گردد. کادر فنی بیشتر می داند اما فکر می کنم با اضافه شدن یک بازیکن بازی ساز تیم مان خیلی بهتر از این گردد. رفته رفته بازیکنان هم ان شاءالله هماهنگ تر می شوند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اختلاف پیش آمده بین مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ نیز گفت: من خیلی مهدی طارمی را دوست دارم، ولی این رفتار را دوست ندارم که بازیکن نسبت به سرمربی تیم ملی جبهه داشته باشد. امیدوارم این مشکل حل گردد. مهدی بازیکنی بسیار خوب و خوش قلب است. امیدوارم این سوءتفاهم خیلی سریعتر رفع گردد، چون ادامه آن به نفع خود مهدی و فوتبال ملی نیست.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29717

به "برهانی: دوست ندارم یک بازیکن نسبت به سرمربی تیم ملی جبهه داشته باشد، بسیار به تیم مجیدی خوش بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برهانی: دوست ندارم یک بازیکن نسبت به سرمربی تیم ملی جبهه داشته باشد، بسیار به تیم مجیدی خوش بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید