برگزاری مسابقه جاذبه های گردشگری و ماه رمضان در صومعه سرا

به گزارش شیوا مارکت، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صومعه سرا از برگزاری مسابقه جاذبه های گردشگری و ماه مبارک رمضان در فضای مجازی با توجه به شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

برگزاری مسابقه جاذبه های گردشگری و ماه رمضان در صومعه سرا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، علیرضا مهرگان روز یکشنبه 7 اردیبهشت ماه 99 با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از فعالیت ها، گفت: در این مدت تمام هتل ها و خانه های مسافرهای شهرستان صومعه سرا از پذیرش مسافر خودداری نموده اند که این اقدام تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

او بابیان اینکه این شهرستان دارای چهار هتل و دو مهمان پذیر و 20 خانه مسافر دارای مجوز است، اضافه نمود: با یاری و حمایت های دولت به تأسیسات گردشگری در آینده شاهد اقدامات خوبی در این زمینه در سطح شهرستان صومعه سرا خواهیم بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صومعه سرا با اشاره به اینکه با آغاز ماه مبارک رمضان به تعدادی از رستوران ها، مجوز عرضه غذای به صورت بیرون بر داده شده است، گفت: البته همچنان با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، مراکز گردشگری و فرهنگی تعطیل است.

او بابیان اینکه هرساله جشنواره های مختلفی از جمله جشنواره رشته خشکار و توت فرنگی با یاری و همیاری مردم، شورا، دهیاری و سازمان مردم نهاد در شهرستان صومعه سرا برگزار می شد، اظهار کرد: در امسال به علت شیوع ویروس کرونا این جشنواره ها در شهرستان برگزار نمی شوند.

مهرگان به برنامه های پیش بینی شده در این ایام اشاره و اعلام کرد: مسابقه هایی در حوزه جاذبه های گردشگری و ماه مبارک رمضان با همکاری فعالان فضای مجازی شهرستان برگزار می گردد که به زودی فرایند و اجرای آن اطلاع رسانی خواهد شد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19367

به "برگزاری مسابقه جاذبه های گردشگری و ماه رمضان در صومعه سرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه جاذبه های گردشگری و ماه رمضان در صومعه سرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید