بسته خبری پرسپولیس، فروش هشت هزار بلیت برای بازی با الاهلی

به گزارش شیوا مارکت، بلیت فروشی بازی پرسپولیس و الاهلی از ساعت 9 صبح سه شنبه شروع می گردد و قرار است 8 هزار بلیت 50 و 100 درهمی در استادیوم زعبیل فروخته گردد.

بسته خبری پرسپولیس، فروش هشت هزار بلیت برای بازی با الاهلی

فروش هشت هزار بلیت 50 و 100 درهمی

پرسپولیس قرمزپوش، الاهلی سفیدپوش

بر اساس تصمیمی که در جلسه هماهنگی بازی گرفته شد، پرسپولیس در بازی با الاهلی یکدست قرمزپوش خواهد بود و بیرانوند هم سرمه ای می پوشد. با توجه به میزبانی پرسپولیس، نیمکت نشینان این تیم کاور نقره ای به تن می نمایند. تیم الاهلی هم یکدست سفیدپوش خواهد بود. دروازه بانش سبز روشن می پوشد و نیمکت نشینان این تیم کاور طلایی رنگ خواهند داشت.

مدیران هماهنگ شدند

نشست هماهنگی مدیران پرسپولیس و الاهلی پیش از ظهر امروز به ریاست طلال از اردن به عنوان نماینده ای اف سی در باشگاه الوصل امارات شروع شد. بر اساس هماهنگی ها، پرسپولیس و الاهلی با توجه به مسافت هتل شان تا استادیوم، به ترتیب در ساعت های 17:30 و 17:15 محل اقامت خود را ترک می نمایند. در این جلسه اعلام شد که دو تیم بازیکن محروم ندارند و دیگر اینکه فضای پشت دروازه ها هم برای گرم کردن بازیکنان ذخیره در حین برگزاری مسابقه مورد استفاده خواهد بود.

فروش هشت هزار بلیت 50 و 100 درهمی

با توجه به ظرفیت 8302 نفری استادیوم زعبیل، اجازه فروش هشت هزار بلیت برای بازی پرسپولیس و الاهلی صادر شد. بلیت فروشی این بازی از ساعت 9 صبح سه شنبه شروع می گردد و درهای استادیوم هم ساعت 17:30 باز خواهد شد. خبر دیگر درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و الاهلی این است که این بلیت ها در دو بخش درجه یک و معمولی به فروش خواهد رسید. بلیت های درجه یک 100 درهم امارات و بلیت های معمولی 50 درهم فروخته خواهد شد.

مدیرعامل هم اردونشین شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از ظهر امروز راهی دبی شد. در فاصله یک روز مانده به بازی با الاهلی، ایرج عرب هم در دبی به اردوی پرسپولیس در هتل ماریوت ملحق شد تا در این بازی کنار مربیان و بازیکنان این تیم باشد.

مهاجرانی میهمان اردوی پرسپولیس

پیشکسوت فوتبال ایران در اردوی پرسپولیس حاضر شد. حشمت مهاجرانی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 صبح امروز به محل اردوی پرسپولیس در امارات رفت و با برانکو ایوانکوویچ و دیگر پرسپولیسی ها دیدار کرد.

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4751

به "بسته خبری پرسپولیس، فروش هشت هزار بلیت برای بازی با الاهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، فروش هشت هزار بلیت برای بازی با الاهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید