بسته همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با پارک های علم و فناوری رونمایی شد

به گزارش شیوا مارکت، بسته همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با پارک های علم و فناوری با هدف حمایت از ایده های جدید شرکت های دانش بنیان و استارت آ پ ها رونمایی شد.

بسته همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با پارک های علم و فناوری رونمایی شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، امروز در مراسمی از بسته همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با پارک های علم و فناوری در حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.

همچنین امروز جلسه ماهیانه روسای پارک های علم و فناوری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید.

هدف از این بسته همکاری حمایت از ایده های جدید در شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها و ارائه تسهیلات به این شرکت ها عنوان شد.

به گفته منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری این تفاهم در راستای رویکرد همکاری های نزدیک بین صندوق نوآوری و شکوفایی با بخش علم و فناوری وزارت علوم صورت گرفته است که پارک های علم و فناوری در این مجموعه از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها حمایت می نمایند و در زمینه های مختلف تسهیلاتی را برای شرکت ها دارند.

به گفته وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی یکی از موضوعاتی که در این همکاری دنبال می گردد، ارائه دقیق تر خدمات به پارک ها است به طوری که هزینه سفارش های پژوهشی که به پارک ها واگذار می گردد توسط صندوق تا حدی تامین اعتبار می گردد که این موضوع حمایتی از فعالیت های دانش بنیان در کشور خواهد بود.

همچنین در این مراسم توافق نامه همکاری بین پارک علم و فناوری هرمزگان و دانشگاه هرمزگان برای واگذاری 2 هکتار زمین توسط این دانشگاه به پارک علم و فناوری هرمزگان امضا شد. این توافق نامه با حضور روسای دو مجموعه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی در حاشیه جلسه ماهیانه روسای پارک های علمی و فناوری و مراسم رونمای از بسته همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با پارک های علم و فناوری امضا شد.

tafreh.ir: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8117

به "بسته همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با پارک های علم و فناوری رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با پارک های علم و فناوری رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید