بلیط هواپیما به کنیا

به گزارش شیوا مارکت، کنیا در ساحل شرقی قاره آفریقا کنار اقیانوس هند قرار گرفته است و طبیعت منحصر بفردش هر ساله گردشگران زیادی را به آن جذب می کند. در دره بزرگ ریفت در این کشور نخستین نشانه های زندگی انسان یافت شده است. کنیا با اتیوپی، سومالی، تانزانیا، اوگاندا و سودان هم مرز است.

بلیط هواپیما به کنیا

بلیط هواپیما به کنیا مروراید قاره سیاه

قاره افریقا با مناظر منحصربفرد و اقلیم های متنوع آب وهوایی یکی از بهشت های توریستان بر روی کره ی زمین به حساب می آید. بهشتی که خوشبختانه دست تطاول صنعت چندان کمر به تاراجش نبسته است و زیبایی های بکرش را با خیابان های پر از ترافیک و ساختمان های آسمانخراش عوض نکرده است.

اگر شما نیز هوس ماجراجویی در طبیعت بکر قاره ی افریقا را دارید و سرگرم جست وجو برای خرید بلیط هواپیما به مقصد افریقا هستید در ادامه این مطلب با سایت خبرنگاران همراه باشید تا در مورد یکی از کشورهای دیدنی قاره ی افریقا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کشور کنیا در شرق آفریقا از معدود کشورهای قاره سیاه است که نسبت به حیات وحش خود توجه نشان داده و اهمیت آن را در جلب توریست ها و در نتیجه کسب درآمد ارزی دریافته است. کنیا دارای پارک های ملی حیات وحش بسیاری است که از آنها به خوبی در مقابل شکارچیان غیرقانونی و قاچاقچیان حیوانات محافظت می شود. در پارک های ملی کنیا می توان بسیاری از گونه های جانوران را مشاهده کرد که نسل آنها در اغلب دیگر کشورهای آفریقایی منقرض شده است. پارک ملی حیات وحش زیبا و دل انگیز ماسایی مارا با مساحت 1510 کیلومتر مربع واقع در جنوب غربی کنیا و در فاصله 224 کیلومتری از نایروبی، بهترین، مهم ترین و محبوب ترین پارک طبیعی حیات وحش کنیا و شاید جهان است. ماسایی مارا یک نام محلی می باشد که توسط ساکنان ماسایی این منطقه بر روی آن گذاشته شده و به معنی تک درختان افراشته در امتداد یکدیگر است. بهترین زمان مشاهده حیوانات وحشی که به وفور در این منطقه زندگی می کنند، ماه های تیر تا مرداد است. ولی بدلیل وجود بارندگی و آب کافی در طول سال ماسایی مارا به زیستگاه انواع حیوانات تبدیل شده است. بازدیدکنندگان این پارک طبیعی شانس نزدیک به صددرصدی برای مشاهده شیر، کرگدن سیاه، فیل، بوفالو و یوزپلنگ را خواهند داشت ضمن اینکه زرافه، گورخر، شترمرغ، گاو وحشی، انواع آهو و تمساح و… به وفور در مارا قابل مشاهده است که این زیستگاه بکر یکی را نزد عکاسان، فیلمسازان و مستندسازان بسیار محبوب کرده است.

کنیا به خاطر شهر قدیمی ساوانا به سافاری مشهور است. کنیا کشوری است که تضاد سنت و مدرنیته جلوه ویژه ای را در این سرزمین به نمایش گذاشته است. کویر و کوهستان های برفی، جنگل ها و دشت های باز، شهر نایروبی و قبیله هایی با فرهنگ های رنگارنگ، دریاچه های آب شیرین و صخره های مرجانی همگی از زیبایی های کشور کنیا محسوب می شوند. برای دهه ها منطقه حیات وحش کنیا به عنوان بهترین جاذبه توریستی آن به حساب می آمد ولی با پیدایش جاذبه های دیگری همچون کوهنوردی، غواصی در اقیانوس هند و پرواز و پریدن از ماسای مارا روز به روز به تعداد توریستان این کشور افزده می شود.

در زیر به برخی از معروف ترین جاذبه های توریستی در کشور کنیا اشاره می کنیم:

✅ در کنیا صبحانه خود را همراه با زرافه ها میل کنید

حدود 20 کیلومتری نایروبی هتلی وجود دارد که از سال 1930 آغاز به کار کرده است و مساحتی 12 هکتاری دارد با منظره ای فوق العاده از تپه های Ngong که روبرویش قرار دارند. ملک این هتل کاملا خصوصی است و شاید دلیل پا برجا ماندنش تا به امروز نیز همین موضوع باشد.

در حیاط و فضای باز این ملک زرافه ها آزادانه زندگی می کنند و از آن ها مراقبت می شود. این زرافه ها دلیل سفر کردن و اقامت بسیاری از توریستان در این هتل هستند.

چای به همراه صبحانه ای لذیذ در کنار زرافه ها. شما صبحانه خود را در تراس میل خواهید کرد و روبروی شما چندین زرافه در حال پرسه زدن می باشند. گاهی اوقات به شما اجازه داده می شود که آن ها را لمس کنید و این مسأله می تواند تجربه ای جالب باشد.

آدرس برای رزرو هتل:

Langata Rd, Langata, Nairobi Kenya

✅ مهارت رانندگی خود را در مسابقات رالی کنیا آزمایش کنید

این فعالیت برای کسانی که به سرعت و اتومبیل علاقه مند هستند پیشنهاد می شود، مسابقات رالی شرق آفریقا. جاده ای 4100 کیلومتری را تصور کنید که از مومباسا آغاز می شود و در همان جا نیز به خاتمه می رسد. اتومبیل هایی که در این مسابقه شرکت داده می شوند، همگی کلاسیک هستند و این خودش یکی از جذابیت های این مسابقه است. شرکت کنندگان در این مسابقه از مناطق مختلفی با پوشش های گیاهی متفاوتی عبور می کنند. از سال 1953 این مسابقه در جریان است و در سال 2013 نیز این مسابقه انجام شد.

اتومبیل هایی که در این مسابقه می توانند مورد استفاده قرار بگیرند باید از 31 دسامبر سال 1978 قدیمی تر باشند و در سال 2015 مسابقه در ماه نوامبر برگزار شد.

✅ در کنیا سفری رماتیک را در کنار همسرتان تجربه کنید

شاید کمی عجیب به نظر برسد که کنیا چگونه می تواند مکانی رمانتیک برای زوج ها باشد. در شمال کنیا و لایکیپیا هتلی با نام اول مالو (Ol Malo) وجود دارد که تماما از سنگ ساخته شده است. فضای رمانتیک این هتل در کنار امکاناتی که برای زوج ها وجود دارد، مطمئنا سفری خاطره انگیز را برایشان به ارمغان خواهد آورد. از جمله این امکانات می توان به مناظر دیدنی طبیعی اطراف هتل و ساختمان اشاره کرد که سرشار از زیبایی است.

برای آگاهی از آخرین قیمت رزرو هتل در کشور کنیا به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

✅ در کنیا متفاوت ترین رستوران ها را تجربه کنید

به رستوران Ali Barbours Cave خوش آمدید. البته برای دیدار از این رستوران، ابتدا باید به Diani سفر کنید و سپس در یک غار که عمری 120 تا 180 هزار ساله دارد، غذایی لذیذ میل کنید. سقف بالایی این غار باز است و زمانی که شما به ستاره ها نگاه می کنید، بادی خنک صورت شما را نوازش می کند. این رستوران در عمق 10 متری از این غار ساخته شده است.

غذاهای این رستوران عموما گران هستند و قیمت بالایی دارند، ولی غذاهای دریایی خوشمزه ای در این رستوران سرو می شود. این رستوران در منطقه ی ساحلی Diani Beach واقع شده است.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به کنیا به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منابع:

jazebeha.com

bartarinha.ir

karnaval.ir

hamshahrionline.ir

huffingtonpost.com

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: سفرستان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18506

به "بلیط هواپیما به کنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به کنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید