بلیط هواپیما خارجی را با کارت شتاب بخرید!

به گزارش شیوا مارکت، بسیاری از افراد علاقه دارند زمان تعطیل خود را در کشورهای خارجی بگذرانند و یا برای مسائل کاری، تحصیلی و یا حتی پزشکی مجبور هستند تا به کشورهای خارجی سفر نمایند.

بلیط هواپیما خارجی را با کارت شتاب بخرید!

سفر به کشورهای دیگر حال در قاره آسیا باشد یا در اروپا و حتی آمریکا تفاوت چندانی در روند تهیه بلیط هواپیما (www.tahagasht.com/flight/plane-ticket) و سایر مراحل برای سفر ندارند.

پس از اینکه افراد مقصد و زمان سفر خود را در نظر گرفتند باید برای خرید بلیط هواپیمای خارجی اقدام نمایند. خرید بلیط رفت به آسانی صورت می گیرد چرا که از آژانس های داخلی خریداری می گردد و پرداخت هزینه با کارت های عضو شتاب انجام می پذیرد. اما بسیاری از افراد می خواهند تا بلیط برگشت خود را همان موقع تهیه نمایند و یا قصد دارند تا از کشوری به کشور دیگر در طول سفر خود بروند.

برای خرید بلیط هواپیما خارجی با مناسب ترین قیمت و به وسیله کارت شتاب می توانید در از این قسمت https://www.tahagasht.com/flight/outboard-ticket اقدام کنید.

طبق گفته بلیط هواپیما خارجی تمامی بلیط ها:

صرف نظر از نوع کلاس پروازی و این که بلیط مربوط به کدام ایرلاین می باشد. تمام بلیط های هواپیما حاوی اطلاعات زیر می باشند.

· 1 نام مسافر

· 2 شرکت هواپیمایی صادر نماینده بلیط

· 3 شماره بلیط که کد سه رقمی شرکت هواپیمایی در ابتدا آن قرار گرفته است.

· 4 نام شهر مقصد

· 5 زمان برخاست و نشست هواپیما

· 6حقوق مسافر که تنها در بلیط هواپیما الکترونیکی قابل رویت می باشد.

· 7 قیمت خریداری شده بلیط هواپیما

· 8 قوانین و مقررات درباه تغییر و پس داردن بلیط هواپیما

· 9 میزان بار مجاز در هواپیما و قسمت خبرنگاران

برای این دسته از افراد که میخواهند به ایرلاین های خارجی دسترسی داشته باشند سیستم های رزرواسیون و توزیع یکپارچه وجود دارد. حال این دو سیستم چیست و چه می نماید؟ برای پاسخگویی به این سوال بهتر است ما را تا سرانجام مقاله همراهی کنید.

سیستم رزرواسیون یکپارچه:

زمانی که در کشورهای خارجی سیستم حمل و نقل هوایی به وجود آمد و رو به رشد نهاد مسئولین این صنعت تصمیم گرفتند تا ارائه بلیط های خود را به صورتی آسان تر در اختیار عموم قرار دهند برای این امر هر ایرلاین سیستم خرید بلیط مخصوص خود را در اختیار داشت.

پس از گذشت چندی این فکر به ذهن مسئولین خطور کرد که اگر بتوان به وسیله یک شرکت به بلیط های شرکت دیگر نیز دسترسی داشت، موجب سهولت امر خرید و هم چنین افزایش فروش بلیط های هر دو شرکت خواهد شد. این اتفاق برای اولین بار بین دو شرکت هواپیمایی یونایتد و تی دبلیو ای رخ داد. به این ترتیب که اگر به هر یکی از این دو شرکت مراجعه می کردید می توانستید از بلیط های هر دو شرکت آگاه شوید و خریداری کنید. به این ترتیب سیستم رزرواسیون یکپارچه تشکیل شد.

سیستم توزیع یکپارچه:

با گسترش تکنولوژی و همه گیر شدن استفاده از سیستم های کامپیوتری و دسترسی اکثر افراد به اینترنت مسئولین این ایرلاین ها اقدام به فراوری سیستم جدیدی کردند که افراد بتوانند خود به تنهایی و به وسیله این سیستم اقدام به خرید بلیط هواپیمای مورد نظر خود نمایند. در این سیستم تمام ایرلاین ها موجود هستند و می توان به اطلاعات مربوط به سفر با این ایرلاین ها دسترسی پیدا کرد. این سیستم، سیستم توزیع یکپارچه نام دارد که این امکان را فراهم می نماید که هر فرد بتواند خود اقدام به خرید بلیط مورد نظر خود به وسیله اینترنت کند.

تاکنون وب سایت های بسیاری در این سیستم عضو و فعال هستند و افراد می توانند به راحتی به بلیط های هواپیمای خارجی دسترسی داشته باشند. از جمله این وب سایت ها میتوان به کایاک، اکسپدیا، اسکای اِسکنر اشاره نمود. قابل ذکر است که این وب سایت های خارجی برای انجام پروسه خرید بلیط هواپیمای خارجی به وسیله درگاه های بین المللی اقدام مینمایند که به این منظور باید حساب بین المللی و یا پول های معتبر بین المللی داشته باشید تا بتوانید بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید. در حال حاضر یکی از پیروز ترین سیستم های توزیع یکپارچه سایت جهانی Google Flights می باشد.

همچنین به دلیل تحریم هایی که علیه کشورمان ایران انجام شده است خرید از این وب سایت ها به مراتب سخت تر شده است. به هر حال هدف از تهیه این سیستم سهولت و راحتی در خرید بلیط هواپیمای خارجی بوده است و اگر نتوان هزینه را پرداخت کرد، پس عملا سیستم به کار نمی آید. برای برطرف این مشکل در ایران سایت های متعددی اقدام به اتصال به این سیستم نموده اند.

بسیاری از سایت ها به طور مستقیم به این سیستم متصل هستند اما برای خرید بلیط نیازی به حساب بین المللی نخواهید داشت و تنها به وسیله کارت های بانکی عضو شتاب می توانید خرید خود را انجام دهید. این سایت ها پول شما را دریافت می نمایند و به وسیله حساب بین المللی مربوط به خود آن را پرداخت می نمایند.

بنابراین در ایران نیز میتوان بلیط هواپیمای خارجی را علی رغم تحریم های موجود خریداری کرد و نیازی به رفتن به خارج کشور برای خرید بلیط هواپیمای خارجی نیست. کافی است سایت های معتبر ایرانی که در این زمینه فعالیت مینمایند را بیابید و از ان ها خرید کنید. یکی از معتبر ترین این وب سایت ها سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل، آژانس هواپیمایی طاهاگشت با 25 سال سابقه کار می باشد.

منبع: چمدان
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9881

به "بلیط هواپیما خارجی را با کارت شتاب بخرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما خارجی را با کارت شتاب بخرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید