بهترین زمان سفر به شهر پکن

به گزارش شیوا مارکت، شهر پکن یکی از شهر های عظیم و جهانگردی چین میباشد . این شهر تاریخی از تمام کشور های جهان در تمام روز های جهانگردان و جهانگرد های زیادی دارد و در حال حاضر از ایران فقط خطوط هوایی ماهان ایر به این شهر پرواز دارد . شهر پکن با صابقه بیش از 5000 هزار سال جز شهر های تاریخی و صنعتی جهان به حساب میاید .

بهترین زمان سفر به شهر پکن

یکی از بهترین زمان ها برای سفر به شهر پکن اوایل بهار است چرا که شکوفه های بهاری جلوه بی نظیری به این شهر می دهند

در چه فصلی به پکن سفر کنیم ؟

بسیاری از گردشگرانی که به پکن سفر می نمایند ؛ اوایل فصل بهار را به دلیل داشتن مناظر شگفت انگیزی که شکوفه های بهاری خلق می نمایند انتخاب می نمایند ولی جالب است بدانید که شرایط آب و هوایی در اوایل بهار در مناطق مختلف چین بسیار متفاوت است، اگر مقصد شما شهرهای جنوبی چین باشد باید بدانید که در اوایل بهار هوایی گرم و شرجی از مشخصه های ویژه این مناطق خواهد بود و به همین دلیل باز شدن گل ها و شکوفه ها هم کمی زودتر از سایر مناطق اتفاق می افتد ولی در مناطق شمالی چین هوایی بهاری را می توانید تجربه کنید و بهترین زمان سفر به مناطق جنوبی کشور چین فصل پائیز است زیرا که می توانید روزهایی گرم را بدون بارش های چشمگیر تجربه کنید. اگر مقصد شما شهرهای جنوبی چین است بهتر است اواخر پائیز را به جای اوایل بهار برای سفرتان انتخاب کنید که هوایی دلپذیرتر و شرایط جوی مساعدتری را در طول سفر خود تجربه کنید و کوهستان هونگ شان دره جیو ژایگو، شهر پکن و شهر کونمینگ از مقاصد مناسب سفر در فصل پائیز هستند.

فصل زمستان اگرچه ویژگی های خاص خودش را نظیر مناظر زیبای زمستانی، ورزش های زمستانی، قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه کلیه هتل ها و وسایل حمل و نقل عمومی و امور گردشگری دارد ولی به دلیل برودت هوا و شرایط نامساعد جوی خیلی مورد استقبال گردشگران نیست و به همین دلیل کمترین میزان سفرها به چین متعلق به فصل زمستان است و پیست های اسکی در مناطق مختلف و فستیوال های سنتی و بین المللی گوناگون از جذابیت های سفر به چین در زمستان هستند ولی معروف ترین و شناخته شده ترین فستیوال زمستانی فستیوال برف و یخ هاربین است که هر ساله در فصل زمستان برگزار می گردد و سازه های یخی شگفت انگیز نظر گردشگران را به خود جلب می نمایند. اگر می خواهید در زمستان به چین سفر کنید و از شرایط نامساعد جوی هم کمی دور باشید می توانید به جزیره هاینان سفر کنید و از ساحل زیبای سانیا لذت ببرید.

همچنین منطقه هنگ کنگ هم زمستانی معتدل دارد. به طور کلی مناطق جنوبی چین با زمستان های معتدل به همراه باران های گرمسیری برای سفر به چین در فصل زمستان مناسب هستند. پکن، هاربین، هنگ کنگ و سانیا از مناطق مناسب سفر در زمستان محسوب می شوند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: معراج
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18984

به "بهترین زمان سفر به شهر پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین زمان سفر به شهر پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید