برترین مقاصد برای یوگا دوستان را بهتر بشناسیم

به گزارش شیوا مارکت، اگر به دنیای مدیتیشن و یوگا علاقمند باشید، بطور حتم بدنبال مقصدی فوق العاده برایآینده هستید؛ سفرهای کلیشه وارمعمولی چنگی به دلتان نمی زنند و حوصله تان از انجام فعالیت های روتین سر می رود. پس، برترین انتخاب برای شما، سفر به کشورهایی خاص است؛ نقاطی که بتوانید در کنار سفر و لذت از جذابیت های توریستی و طبیعی به فعالیت مورد علاقه تان نیز بپردازید. با ما در مقاله برترین مقاصد برای یوگا دوستان همراه. باشید تا شما را با تعدادی از محبوب ترین مقاصد برای یوگا دوستان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مقاصد مناسب برای یوگا دوستان برایتان جالب خواهد بود.

برترین مقاصد برای یوگا دوستان را بهتر بشناسیم

هند

بطور حتم، هند به عنوان خاستگاه یوگا جایگاهی فوق العاده برای یوگا دوستان دارد. به این ترتیب، می توانید با انتخاب هندوستان به عنوان مقصد سفر آینده خود، از فرهنگ غنی این سرزمین نهایت لذت را ببرید.

بیشتر بخوانیدسفر به هند | مهمترین و شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری هند

نپال

نپال منحصر بفردترین کشور در این زمینه محسوب می گردد و طبق آمارهای بدست آمده، محبوب ترین نقطه برای یوگا دوستان است. این کشور عجیب با طبیعت فوق العاده، جذابیت های بصری خاص خود را به همراه مجموعه ای باورنکردنی از موسسات خاص یوگا به گردشگران علاقمند ارائه می دهد.

بیشتر بخوانیدنپال گردی | سفر به جاذبه های گردشگری نپال

تایلند

تایلند بدلیل بهره مندی از سواحل زیبا و مهمانی های گاه و بیگاه خود معروف است. اما، توجه داشته باشید که موسسات آموزش یوگا در تایلند منحصر بفرد و فوق العاده اند. می توانید در هر نقطه ای از این کشور با توجه به توان اقتصادی خود موسسه ای را پیدا کنید و اگر از نظر اقتصادی دغدغه ای ندارید، در اقامتگاه های 5 ستاره یوگای این کشور اقامتی منحصر بفرد و شیرین داشته باشید.

بیشتر بخوانیدسفر به تایلند، سرزمین ناشناخته ها | معرفی جاهای دیدنی تایلند

کاستاریکا

کاستاریکا 5 درصد از یوگا دوستان را در سرتاسر دنیا در خود جای داده است. این کشور طبیعت فوق العاده زیبای خود را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید در هر نقطه از این کشور اقامتگاهی عالی را برای انجام یوگا پیدا کنید.

بیشتر بخوانیددیدنی های کاستاریکا | جاذبه های گردشگری تراز اول کاستاریکا

اندونزی

در استودیوهای یوگای اندونزی، بیش از پیش به این ورزش علاقمند می شوید. جدای از این، بیش از 20 رستوران خاص برای گیاهخواران در این کشور در اختیار یوگا دوستان گذاشته شده اند. این مراکز اغلب خارج از شهرها و در طبیعت ساخته و پرداخته شده اند. همین جریان به گردشگران این امکان را می دهد که در کنار ورزش یوگا، از طبیعت و منظره ها این منطقه هم لذت ببرند.

منبع: همگردی
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29853

به "برترین مقاصد برای یوگا دوستان را بهتر بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقاصد برای یوگا دوستان را بهتر بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید