تحلیل گر اسپانیایی: شفافیت ایران در موضوع کرونا غیرقابل انکار است

به گزارش شیوا مارکت، تحلیل گر اسپانیایی بر ضرورت عدم تاثیرگذاری تحریم ها بر دسترسی مردم ایران به تجهیزات پزشکی تاکید نمود و گفت: دولت ایران در شرایط شیوع کرونا شفاف عمل نموده است و این غیرقابل انکار است. من اعتقاد دارم که اکنون زمان بسیار مناسبی برای خاتمه دادن به اختلافات سیاسی و تهدید های بعضی ملل و همکاری با هم است.تحلیل گر اسپانیایی: شفافیت ایران در موضوع کرونا غیرقابل انکار است

تحلیل گر اسپانیایی: شفافیت ایران در موضوع کرونا غیرقابل انکار است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دانیل لاکاله استاد اسپانیایی و تحلیل گر اقتصادی با مدرک دکترای اقتصاد است، حوزه تخصصی او اقتصاد جهانی است. وی جزو بیست اقتصاددان برتر جهان است که تا به امروز کتاب های پرفروشی در حوزه اقتصاد مانند فرار از تله بانک مرکزی و زندگی در بازار های اقتصادی نوشته است. کتاب های وی به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و چینی و پرتغالی ترجمه و منتشر شده است.

لاکاله سخنرانی های کلیدی را در معتبرترین انجمن ها در سراسر جهان از جمله فدرال رزرو در هوستون، بنیاد هری پایتس در واشنگتن، مدرسه اقتصاد لندن، صندوق انجمن اجتماعی در میامی و مجمع جهانی اقتصاد ارائه نموده است.

دانیل لاکاله در ابتدا در خصوص تحریم ها در شرایط شیوع کرونا گفت: من معتقدم که تحریم ها نباید بر تجهیزات و دارو های بهداشتی و ایمنی تأثیر بگذارد و ایران نیز مانند سایر کشور ها می تواند با سازمان بهداشت جهانی و صلیب سرخ هماهنگ باشد تا اطمینان حاصل گردد که اختلافات سیاسی بر تامین تجهیزات پزشکی تأثیر نمی گذارد. دولت های ایران و ایالات متحده باید در خصوص رویه ای برای تأمین امنیت دارو و تجهیزات بهداشتی به توافق برسند.

وی در خصوص کوشش چین برای لغو تحریم ها گفت: دولت چین یک کوشش دیپلماتیک را تبلیغ می نماید و این اتفاق همواره مثبت است. من معتقدم موضوع تحریم ها بسیار پیچیده است و به همین دلیل است که کشور های مختلف به دنبال راه هایی برای یافتن راهکار دیپلماتیک هستند که برای همه مثبت باشد.

دولت ایران در شرایط شیوع کرونا شفاف عمل نموده است

این تحلیل گر اسپانیایی در ادامه اضافه کرد: دولت ایران در شرایط شیوع کرونا شفاف عمل نموده است و این غیرقابل انکار است. من اعتقاد دارم که اکنون زمان بسیار مناسبی برای خاتمه دادن به اختلافات سیاسی و تهدید های بعضی ملل و همکاری با هم است برای اطمینان از اینکه مردم در همه جای جهان بهترین مراقبت های بهداشتی را دریافت می نمایند.

بحران کرونا زمان همکاری میان دولت ها و ملت ها است

این کارشناس بین المللی در خصوص شرایط مردم ایران در این شرایط گفت: مردم ایران نباید قربانی سیاست های قدرت ها شوند. همواره راهکار وجود دارد و دیپلماسی باید اکنون کار کند، بنابراین بحران کرونا و مراقبت های بهداشتی به ملت ها و دولت ها اجازه می دهد تا با هم کار نمایند، نه علیه یکدیگر.

وی در خصوص عدم کوشش آمریکا برای لغو تحریم ها گفت: فعلا تنها یک راه برای کاهش تنش بین ملل وجود دارد، آن هم آغاز یک فرایند سریع مذاکره و از بین بردن پیغام های منفی و تهدیدات به وسیله توافقنامه های دو جانبه است.

لاکاله گفت: من معتقدم که دولت ایران اقدامات مهمی را برای جلوگیری از مسائل جابجایی بین المللی انجام می دهد و این ها می تواند با اجرای همان اصول شفافیت و پاسخگویی که در کشور های همسایه دیده ایم، به سرعت شرایط تراکنش ها را حل نمایند. ما باید گام های مثبت را بشناسیم و به سرعت برای راهکار های دو جانبه کوشش کنیم.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18072

به "تحلیل گر اسپانیایی: شفافیت ایران در موضوع کرونا غیرقابل انکار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل گر اسپانیایی: شفافیت ایران در موضوع کرونا غیرقابل انکار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید