ترامپ 8 درصد از بایدن عقب افتاد، 55 درصد از ترامپ متنفرند

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از وبگاه کنگره آمریکا (هیل)، نظرسنجی اجرا شده توسط دانشگاه هاروارد و مؤسسه افکارسنجی هَریس (Harvard CAPS/Harris) نشان می دهد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با 8 درصد از جو بایدن معاون رئیس جمهوری پیشین این کشور و نامزد مطرح در میان دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 عقب افتاده است.

ترامپ 8 درصد از بایدن عقب افتاد، 55 درصد از ترامپ متنفرند

نظرسنجی اجرا شده توسط دانشگاه هاروارد و مؤسسه افکارسنجی هَریس در ادامه می افزاید: 55 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اظهار داشتند که به صورت شخصی از ترامپ متنفرند. همچنین تنها 25 درصد اظهار داشتند که دیدگاه مطلوبی از وی دارند.

این در حالیست که در حال حاضر جو بایدن شانس اصلی و بخت نخست دموکرات ها برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا به شمار می رود.

لازم به ذکر است، چندی پیش، برنی سندرز سناتور مستقل ایالت ورمونت و یکی از نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اظهار داشت از ادامه رقابت ها کنار کشیده است.

با کناره گیری سندرز، نامزدی نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا جو بایدن خواهد بود؛ کسی که ترامپ برای تحقیر به او جو خوابالو می گوید.

برخی ناظران معتقدند جوبایدن قابلیت بیشتری برای متحد کردن همه جناح بندی های (راست، مرکز و چپ) داخلی حزب دموکرات برای وحدت علیه ترامپ دارد.

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19458

به "ترامپ 8 درصد از بایدن عقب افتاد، 55 درصد از ترامپ متنفرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ 8 درصد از بایدن عقب افتاد، 55 درصد از ترامپ متنفرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید