قلابی و نژادپرست ، نظر پنج سال پیش سخنگوی کاخ سفید درباره ترامپ

به گزارش شیوا مارکت، کایلی مک اننی، سخنگوی کاخ سفید درباره باورهای پنج سال پیش خود درباره شخصیت و دیدگاه های رئیس جمهوری آمریکا روشنگری و شفاف سازی کرد.

قلابی و نژادپرست ، نظر پنج سال پیش سخنگوی کاخ سفید درباره ترامپ

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان و ددلاین، مک اننی که سی و یکمین سخنگوی کاخ سفید است، سال 2015 و همزمان با ورود دانلد ترامپ به عرصه رقابت های انتخاباتی مدعی شده بود دیدگاه های نامزد حزب جمهوریخواه نژادپرستانه، نفرت انگیز و خلاف راستا آمریکاست. او در عین حال ترامپ را یک جمهوریخواه تقلبی و جعلی دانسته بود.

مک اننی که حدود یک ماه است وارد کاخ سفید شده و سخنگوی رئیس جمهوری آمریکاست، درباره عقاید پنج سال پیش خود گفت: ساده لوح بودم و در چند هفته ابتدایی مبارزه های انتخابات ریاست جمهوری در سال 2015 تحت تاثیر خبرهای شبکه سی ان ان قرار می گرفتم. فقط این شبکه را می دیدم و بعضی خبرهای آن را باور می کردم.

سخنگوی 32 ساله کاخ سفید اضافه کرد: البته خیلی زود به این نتیجه رسیدم که باید از رئیس جمهوری حمایت کنم. بعد به استخدام سی ان ان درآمدم و با افتخار به حمایت خود از ترامپ ادامه دادم؛ کسی که یکی از بهترین رئیسان جمهوری آمریکا بوده است، اگر نگوییم بهترین رئیس جمهوری است که ایالات متحده در تاریخ داشته است.

شبکه سی ان ان روز پنجشنبه بخشی از سخنان گذشته مک اننی را پخش کرد که گفته بود دیدگاه ترامپ درباره جانی و متجاوز بودن مهاجران مکزیکی نژادپرستانه است. این دانشجوی حقوق دانشگاه هاروارد گفته بود: برای من یک اظهار نظر نژادپرستانه اظهار نظر نژادپرستانه است. حرفی را که دانلد ترامپ گفت نمی پسندم. او یک شومن و یک جمهوریخواه تقلبی است.

tafreh.ir: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19829

به "قلابی و نژادپرست ، نظر پنج سال پیش سخنگوی کاخ سفید درباره ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلابی و نژادپرست ، نظر پنج سال پیش سخنگوی کاخ سفید درباره ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید