تزیین کادو ولنتاین

به گزارش شیوا مارکت، به کار بردن یک ایده رمانتیک تزیین کادو ولنتاین می تواند ولنتاین یا روز عشق را به یادماندنی تر کند. از همین رو خیلی از ما برای پیدا کردن ایده های جالب تزئین کادو ولنتاین وقت زیادی را برای جستجو در اینترنت صرف می کنیم تا یک تزئین رمانتیک و خلاقانه پیدا کنیم. ما در این مقاله از سرویس سبک زندگی مجموعه ای از انواع ایده تزئین کادو ولنتاین با خلاقیت های بسیار زیبا را برای شما گردآوری نموده ایم. در مجله خبرنگاران می توانید با چند ایده مجذوب کننده برای تزیین هدیه ولنتاین و جعبه کادو ولنتاین آشنا شوید.

تزیین کادو ولنتاین

اهمیت تزئینات رمانتیک ولنتاین

ایده رمانتیک تزیین کادو ولنتاین گاهی اوقات حتی از کادویی که برای این روز خریداری می کنید، اهمیت بیشتری دارد. شما می توانید یک شکلات یا گل سمبل روز ولنتاین را به صورت ساده به عشق تان هدیه دهید. اما یک روش این است که مثلا آن را به روشی خلاقانه داخل یک سطل فلزی کوچک بگذارید و با کمی گل پارچه ای که با دستان خودتان آماده نموده اید تزئین کنید و آن را به هدیه ای خاص تبدیل کنید.

به کار بردن ایده های ساده و مجذوب کننده برای تزیین کادوی ولنتاین می تواند به شما یاری کند تا یک هدیه کوچک را به یک یادگاری ارزشمند و دوست داشتنی تبدیل کنید. فقط باید کمی خلاقیت به خرج دهید و با فراهم کردن لوازمی ساده برای تزئین کادوی روز ولنتاین دست به کار شوید.

نباید فراموش کنید که تزئین کادوی ولنتاین نشان می دهد که شما برای طرف مقابلتان ارزش زیادی قائل هستید و تمام خلاقیت و سلیقه خود را به کار برده اید تا برترین کادو را برای او تهیه کنید.

1- ایده رمانتیک تزیین کادو ولنتاین با استفاده از باکس گل

اطلاع از آخرین مطالب مجذوب کننده و پرطرفدار

یکی از پر طرفدارترین روش های تزئین کادو ولنتاین برای پسر و دختر این است که یک باکس گل تهیه کنید و کادویی را که خریداری نموده اید در میان گل ها قرار دهید. برای این کار می توانید ابتدا کادو را داخل باکس بگذارید و سپس در اطراف آن و داخل باکس اسفنجی قرار دهید. حالا گل ها را یکی پس از دیگری داخل اسفنج فرو کنید.

برای کاهش هزینه ها می توانید به جای گل طبیعی از گل مصنوعی یا دست ساز نیز بهره ببرید. اگر زمان و حوصله کافی دارید می توانید با استفاده از پارچه یا نمد گل هایی به رنگ قرمز درست کنید و داخل باکس را با آن پر کنید.

2- قرار دادن کادو داخل شیشه مربا، یک ایده رمانتیک تزیین کادو ولنتاین

یک ایده مجذوب کننده و خلاقانه برای تزئینات کادوی ولنتاین این است که شکلات، عروسک کوچک، نامه و قلب های کاغذی و پارچه ای را همراه با کادوهای کوچک داخل یک شیشه مربا قرار دهید. سپس روی شیشه یک کاغذ قرمز ساده یا طرح دار بچسبانید و هر چیزی را که دوست دارید روی آن بنویسید. دور درب شیشه را با استفاده از روبان تزئین کنید.

برای تزئین روی درب شیشه نیز یک کاغذ قرمز را به صورت دایره برش دهید و روی آن بچسبانید.

3- قرار دادن کادو در کیسه دست ساز، یک ایده مجذوب کننده برای کادوی ولنتاین

برای تزئین کادوی ولنتاین برای دختر و پسر می توانید با استفاده از پارچه های رنگی یا کنفی یک کیسه درست کنید و هدیه تان را داخل آن قرار دهید. برای این کار باید پارچه را به میزان ای که لازم دارید، به صورت 2 مستطیل برش دهید. سپس آن ها را به صورت برعکس روی هم قرار دهید. سه طرف دیگر کیسه را از پشت بدوزید.

می توانید با استفاده از رنگ قرمز روی کیسه قلب بکشید و آن را با چسباندن نگین تزئین کنید. سپس کادوهایتان را داخل کیسه بگذارید و قسمت بالای کیسه را با یک روبان و گل دست ساز زیبا ببندید.

4- نقاشی روی باکس ساده، برترین ایده رمانتیک تزیین کادو ولنتاین

یکی از جالب ترین و زیباترین ایده های تزیینات ولنتاین این است که کادوها را داخل باکس های ساده رنگی قرار دهید. سپس روی باکس را با استفاده ماژیک نقاشی کنید. می توانید روی یکی از باکس ها جملات عاشقانه بنویسید و روی یکی دیگر طرح قلب و گل بکشید.

5- دوخت روی باکس کادو یک ایده رمانتیک تزیین کادو ولنتاین

برای زیباتر شدن باکس هدیه ولنتاین می توانید روی باکس هر طرحی را که دوست دارید با دوخت ایجاد کنید و یا روی آن حرف اول انگلیسی کسی که دوست دارید را حک کند. برای این کار باید با یک مداد کم رنگ طرح تان را روی بخش مورد نظر بکشید.

سپس در فواصل نیم سانتی متری روی آن نقاطی را به موازات هم علامت گذاری و سوراخ کنید. حالا با استفاده از کاموا یا نخ گلدوزی مطابق شکل آن را بدوزید.

6- استفاده از عکس های دو نفره برای تزئینات کادوی ولنتاین

یک ایده مجذوب کننده دیگر برای تزئین کادوی ولنتاین این است که هدیه مورد نظرتان را با استفاده از کاغذ رنگی یا کاغذ کاهی کادوپیچی کنید. سپس چند عکس دو نفره یا تک نفره تان را روی کاغذ پرینت کنید و به شکل قلبی برش دهید و روی آن بچسبانید. می توانید با نوشتن چند جمله عاشقانه مناسب ولنتاین و کشیدن یا چسباندن چند قلب قرمز جلوه زیباتری به هدیه تان دهید.

7- کادوپیچی به شکل شکلات از ایده های ساده و مجذوب کننده برای ولنتاین

یک روش جالب و خاص برای ایده تزئین کادو مردانه و زنانه این است که کادوی مورد نظرتان را به شکل یک شکلات بزرگ قرمز تزئین کنید. برای این کار باید ابتدا یک مقوا را به میزان مورد احتیاج به صورت لوله ای درآورید. سپس هدیه هایی را که خریداری نموده اید، داخل آن بگذارید. حالا کاغذ رنگی یا کاغذی کشی قرمز را حدود 15 تا 20 سانتی متر بلندتر از میزان لوله ای که با مقوا آماده کردید برش دهید. سپس آن را به صورت شکلاتی کادوپیچی کنید.

برای بستن دو طرف کاغذ رنگی می توانید از بندهای رنگی یا روبان بهره ببرید. در پایان برای تزئین کادوی ولنتاین می توانید یک کاغذ سفید را به صورت دایره برش بزنید. سپس روی آن یک قلب بکشید یا هر چیزی که دوست داری بنویسید و وسط شکلاتی که آماده کردید، بچسبانید.

8- درست کردن باکس درب قلبی یک ایده مجذوب کننده برای تزئین هدیه ولنتاین

درست کردن باکس در خانه کار بسیار ساده است. شما می توانید باکس ولنتاین را خودتان در خانه و به روشی خاص و منحصر به فرد تهیه کنید. برای این کار باید الگویی که در شکل آورده شده را روی کاغذ پیاده کنید. بهتر است ابتدا 4 مربع یک میزان بکشید و بعد بخش های بعدی را اضافه کنید. سپس الگو را روی مقوای رنگی بگذارید و برش دهید.

در بخش های داخلی باکس خط تا کردن ایجاد کنید تا باکس شما راحت شکل بگیرد. قسمت کف باکس را با استفاده از چسب بچسبانید. می توانید این باکس را در میزان های مختلف و با رنگ های متفاوت تهیه کنید و کادو و شکلات های ولنتاین را داخل آن بگذارید.

9- ایجاد برش های قلبی روی کادوی ولنتاین از ایده های مجذوب کننده عاشقانه

برای تزئین کادوی ولنتاین می توانید هدیه تان را با استفاده از یک روش تازه کادو پیچی کنید. برای این کار باید ابتدا یک کاغذ کاهی را در میزان مورد احتیاج برش بزنید. سپس با مداد روی آن چند قلب بکشید. حالا نصف قلب را با استفاده از نوک کاتر به آرامی برش بزنید. زیر این بخش یک تکه کاغذ رنگی قرمز یا فوم اکلیلی قرمز بچسبانید.

این کار را برای همه قلب هایی که کشیده اید تکرار کنید. در نهایت هدیه تان را با این کاغذ کادویی نقش برجسته و زیبا جلد کنید.

10- چسباندن خرس کاغذی روی کادو، یک ایده رمانتیک تزیین کادو ولنتاین

برای این که کادوی ولنتاین شما تزئین منحصر به فرد و زیبایی داشته باشد می توانید کمی وقت بگذارید و با استفاده از مقوای نازک یک خرس کاغذی درست کنید. ابتدا طرح مورد نظر را روی مقوا بکشید. دست های خرس باید باز باشند تا بتوانید بعداً داخل دست هایش یک قلب بگذارید. سپس دور نقاشی تان را برش بزنید.

در یک دست خرس روی بخش بالا و در دست دیگر روی بخش پایین را کمی برش بزنید. یک قلب به میزان ای که در دست خرس کاغذی تان جا گردد، ببرید و داخل دست آن بگذارید. سپس دست ها را روی هم قفل کنید. می توانید از این خرس کاغذی برای تزئین کادوی ولنتاین بهره ببرید.

11- چند ایده برای تزیین کادو ولنتاین برای پسر و دختر

سخن پایانی

استفاده از رنگ های قرمز و طرح و الگوی قلب برترین ایده برای تزئین کادو ولنتاین است. شما می توانید با کمی خلاقیت کادوی ولنتاین سال جاری را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید و به جای صرف هزینه زیاد برای خرید تزئینات کادوی ولنتاین خودتان چیزی را که دوست دارید درست کنید.

نوشته های مرتبط

روش ها و تکنیک های خرید به صرفه

گردگیری لوازم منزل با 8 تکنیک و ترفند شگفت انگیز

25 روش مقرون به صرفه برای گرم کردن خانه در زمستان بدون هدر دادن انرژی و گرما

آموزش ساده کاشت سبزی در باغچه و گلدان خانه

منبع: افق کوروش
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29759

به "تزیین کادو ولنتاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزیین کادو ولنتاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید