خشکبار خود را آنلاین بخرید؛ معرفی فروشگاه وجیسنک

به گزارش شیوا مارکت، میوه جات خشک خواص فراوانی دارند و به سادگی می توانید آنها را به صورت آنلاین خریداری کنید.

خشکبار خود را آنلاین بخرید؛ معرفی فروشگاه وجیسنک

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام وجیسنک، میوه خشک برخلاف تصور افراد که حس می کنند نمی تواند به اندازه میوه تازه مفید باشد، دارای خواص فراوانی است که از آن داشتن مقادیر فراوان ویتامین C پتاسیم و دیگر ترکیبات مفید است. یکی از مزایای مهم دسته از خوراکی ها امکان نگهداری بالا و عدم احتیاج به شرایط خاص جهت نگهداری هست. این در حالی است که میوه تازه تنها برای مدت محدودی قابل نگهداری هست.

معرفی فروشگاه وجیسنک

در رابطه با معنی فروشگاه باید گفت که در تعریفی که در خود فروشگاه آمده نام این فروشگاه از دو واژه veggie به معنی سبزیجات و snack به معنی تنقلات هست که در کل به معنی تنقلات گیاهی از آن نام برده شده است. همان طور که معین شد حوزه کاری این فروشگاه در رابطه با فروش میوه جات خشک هست. حوزه های دیگر فعالیت این سایت فروش عسل، شیرینی و شکلات، دم نوش و زعفران است که شما می توانید این محصولات را نیز در این فروشگاه خریداری کنید.

شما از تولیدکننده خرید می کنید

مزیت اصلی این فروشگاه این است که سایت متعلق به یک تولیدکننده این محصولات است که این موضوع می تواند هم روی قیمت محصولات اثرگذار باشد (ارائه قیمت های پایین تر از بازار به دلیل عدم وجود واسطه) و هم روی کیفیت میوه جات خشک (به دلیل اهمیت کیفیت در ارائه محصولات).

کیفیت محصولات ارائه شده

همان طور که در قسمت قبل عنوان کردیم، به دلیل آن واسطه ای در کار نیست و شما مستقیماً از تولیدکننده محصولات خرید می کنید برای فروشنده مهم است که بتواند رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را جلب کند و همین دلیل باعث شده که محصولات ارائه شده در این فروشگاه از کیفیت بالایی برخوردارند.

ارسال رایگان محصولات

در مورد هزینه ارسال محصولات باید گفت که هزینه ای که فروشگاه بابت ارسال محصولات با مبالغ پایین هزینه اندکی دریافت می نماید ولی اگر سبد خرید شما به مبلغ 150،000 تومان برسد فروشگاه وجیسنک محصولات خریداری شمارا به صورت ارسال رایگان برای شما ارسال می نماید.

پشتیبانی قوی و جالب توجه!

شاید گفتن این نکته خالی از لطف نباشد؛ اگر شما از آن دسته از افراد هستید که با موبایل خود صفحات وب را باز می کنید علاوه بر ارائه آدرس، شماره تلفن و فرم تماس در کنار صفحه امکان تماس مستقیم و بدون احتیاج به واردکردن شماره اضافه شده و شما تنها با کلیک روی آن می توانید با مدیریت سایت در ارتباط باشید.

با اطلاعات کامل خرید کنید

در این فروشگاه برای آن که خریداران بدانند که دقیقاً چه محصولی را خریداری می کنند توضیحات کامل و دقیقی برای هر محصول قرار داده شده و مشتریان می توانند با مطالعه آن خریدی آگاهانه تر داشته باشند. اگر شما به دنبال اطلاعات کاملی درباره خبرهای فروشگاه و نحوه عرضه محصولات هستید و یا می خواهید از آخرین اخبار این گروه از محصولات باخبر شوید و یا می خواهید اطلاعات کامل تری در رابطه با این گروه از محصولات دریافت کنید می توانید از قسمت وبلاگ این فروشگاه بهره ببرید.

روند ساده خرید

برای ثبت سفارش ها روند ساده ای قرار داده شده و مشتریان می توانند چه در هنگام استفاده از تلفن همراه یا رایانه می توانند در چند مرحله کوتاه سفارش ها خود را ثبت کنند. یکی از کارهایی که می تواند روند خرید را برای مشتریان ساده تر کند امکان ذخیره سازی آدرس پستی شما در سایت هست و شما می توانید با ذخیره آدرس پستی خود، دیگر احتیاجی به ورود آدرس به دفعات نخواهید داشت و همین کار می تواند روند ثبت سفارش ها را تسریع نماید.

توضیحات کاملی در مورد نحوه سفارش دهی محصولات، زمان ارسال کالا، هزینه ارسال کالا و شرایط بازگشت در اختیار مشتریان قرارگرفته که می تواند یاری شایانی به مشتریان در مورد روند خرید می نماید.

انتهای رپرتاژ خبری

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6303

به "خشکبار خود را آنلاین بخرید؛ معرفی فروشگاه وجیسنک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشکبار خود را آنلاین بخرید؛ معرفی فروشگاه وجیسنک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید