تصاویر منتخب جهان ورزش در اسفند ماه 98

به گزارش شیوا مارکت، خبرگزاری دانشجویان ایران - خبرنگاران

تصاویر منتخب جهان ورزش در اسفند ماه 98

بهترین تصویر روز از یکم تا بیست و نهم اسفند از میان رقابت های مختلف ورزشی همچون فوتبال، موتورسواری، بدمینتون و بسکتبال توسط خبرنگاران انتخاب و منتشر شد که در ادامه 10 عکس برتر منتخب این ماه را می بینید.

در بازی تیم های فوتبال والویک و اسپارتا روتردام از لیگ یک هلند یک کودک با لباس آتش نشانی به عنوان توپ جمع کن حضور داشت.

اسپارتا در این دیدار یک بر صفر پیروز شد.

در هفته بیست و ششم لیگ فرانسه مارسی در خانه به مصاف نانت رفت اما شکست سنگینی را متحمل و 3 بر یک مغلوب نانت شد. مورگان سانسون گل نخست میزبان را به ثمر رساند و توانست در در دقیقه 39 نتیجه را یک بر یک کند اما مارسی در ادامه دو گل دیگر دریافت کرد.

یکی از هواداران میزبان در حالی که سیگار (الکتریکی) می کشید شاهد این شکست تلخ بود.

سالن استیپلس سنتر که میزبان مراسم خاکسپاری کوبی برایانت و جیانا (دخترش) بود غم انگیزترین روز خود را سپری کرد. 33643 هزار گل رز به جای بازیکنان زمین بازی را پر کرده بود تا یادآور تمام امتیازهای ثبت شده ستاره سابق لیکرز در بسکتبال NBA باشند.

20 هزار نفر با حضور چهره های بزرگ دنیا ورزش و سلبریتی های هالیوود برای همیشه با اسطوره بسکتبال دنیا خداحافظی کردند.

ورود جیمی جامپ ها به زمین و عکس یادگاری دریافت با کریستیانو رونالدو به یک اتفاق معمول در دو سال اخیر تبدیل شده است. برخورد خوب ستاره پرتغالی در این امر کاملا تاثیرگذار بوده است.

در آخرین شب دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دوباره یک تماشاگر سیاه پوست از فرصت استفاده کرد تا به آرزوی خود برسد. این بار مهاجم یوونتوس عصبانی بود چون تیمش یک بر صفر از لیون عقب بود و به گل نیاز داشت. با این حال جیمی جامپ توانست اسطوره اش را در آغوش بگیرد.

مسابقات موتور کراس قهرمانی دنیا در انگلیس برگزار شد. بن واتسون از بریتانیا در جریان مسابقه در حال عبور از روی رنگین کمان است.

لیورپول که به هیچ حریفی رحم نمی کرد سه شکست را در چهار هفته تجربه کرد. شاگردان یورگن کلوپ ابتدا برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان شکست خوردند. دومین باختشان برابر واتفورد در لیگ برتر رخ داد و با شکست برابر چلسی از جام حذفی کنار رفتند. در یکی از لحظه های بازی فان دایک در تلاش است که با سر به توپ ضربه بزند.

راگبی در حالت عادی ورزش خشنی است و بازیکنان از همه قدرتشان در این بازی استفاده می کنند تا برنده شوند. آنها برای به دست آوردن توپ هر خطری را به جان می خرند اما در همین بازی خشن هم ممکن است اتفاقی خارج از عرف رخ دهد. در مسابقه راگبی فرانسه و اسکاتلند، بازیکن فرانسه با مشت به صورت حریف می کوبد و با دریافت کارت قرمز اخراج می شود.

وقتی ویسنته ناوارو آپاراسیو هوادار نابینای والنسیا که سال های سال صندلی شماره 164 مستایا را برای یک فصل می خرید، از دنیا رفت باشگاه والنسیا یک مجسمه برنزی از او ساخت و دقیقا روی همان صندلی گذاشت تا این گونه حضور او را ابدی کند.

بازی والنسیا و آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا به خاطر شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار شد و فقط چشمان برنزی مجسمه ویسنته بود که این دیدار را از روی سکوی هواداران تماشا کرد.

یکی از رقابت های مهم که در انگلیس با وجود شیوع ویروس کرونا برگزار شد ال انگلند نام داشت. رقابت های قهرمانی بدمینتون که هر سال در بیرمنگام انگلیس برگزار می شود یکی از مهم ترین مسابقات این رشته به حساب می آید.

در یکی از دیدارهای نیمه نهایی لی زی با شکست برابر ویکتور آکسلسن از صعود به فینال بازماند و چنین واکنشی در زمین بازی داشت.

برای ویروس کرونا مراکز خرید غیر قانونی حیوانات وحشی در چین که می گویند از آنجا پایش را به دنیای آدم ها باز کرد، فرقی با مدارس و دانشگاه ها، سازمان ها و نهادها، سالن های مد و سینما و ورزشگاه ها و زمین های فوتبال ندارد. این مهمان ناخوانده باعث تعطیلی بسیاری از فعالیت ها و مسابقات ورزشی شده است. با این حال در برخی از کشورها و شهرها برخی مسابقات با حضور تماشاگران برگزار شد.

با وجود شیوع ویروس کرونا مسابقات فوتبال آماتور در زمین های هاکنی مارشز با حضور تماشاگران برگزار می شد اما این تصویر، میل طبیعت به متروکه کردن مکان هایی که انسان ها در آن حضور ندارند را به خوبی نشان می دهد؛ پرنده هایی کنار دروازه ها به جای بازیکنان.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17754

به "تصاویر منتخب جهان ورزش در اسفند ماه 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر منتخب جهان ورزش در اسفند ماه 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید