تغییرات انتخاباتی فیس بوک و توییتر به وضع عادی برگشت

به گزارش شیوا مارکت، شرکتهای فیس بوک و توییتر تغییراتی که در سیاستهای خود به منظور مقابله با انتشار اخبار نادرست درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داده بود را برطرف و اعلام کردند این تغییرات دیگر ضرورتی ندارند.

تغییرات انتخاباتی فیس بوک و توییتر به وضع عادی برگشت

توییتر در طول انتخابات آمریکا ری توییت کردن پستهای دیگران را دشوارتر نموده و مردم را تشویق می کرد پیش از ارسال مطلبی، توضیحی را اضافه نمایند. این شرکت در پی مشاهده کاهش 20 درصدی ارزش سهامش پس از این تغییرات، اظهار داشت به شرایط سابق ری توییت با یک کلیک برمی گردد. فیس بوک پس از انتخابات، منابع خبری که معتبر می دانست را در شبکه اجتماعی خود تقویت نموده بود تا مطمئن گردد کاربران اطلاعات باکیفیت دریافت می نمایند اما این مسئله دیگر به فوریت سابق نیست. فیس بوک در بیانیه ای اظهار داشت این یک تغییر موقتی بود که انجام شده بود.

اگرچه تئوریهای توطئه انتخابات اکنون که شکایتهای انتخاباتی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به جایی نرسیده و پیروزی جو بایدن توسط کالج الکترال تایید شده است، تهدید کمتری به حساب می آیند اما این شرکتهای شبکه اجتماعی درست زمانی به مقررات قدیمی خود برمی گردند که احتمالا به زودی با مسائل اطلاعات سلامت عمومی پیرامون واکسنهای کووید 19 روبرو می شوند. به عنوان مثال دپارتمان سلامت عمومی آلاباما روز چهارشنبه درباره شایعاتی هشدار داد که در شبکه های اجتماعی درباره پرستاری که پس از تزریق واکسن کووید 19 به حال مرگ افتاده، منتشر شده است. این دپارتمان از مردم خواست به دنبال اطلاعات از مقامات سلامت و رسمی باشند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، هر دو شرکت فیس بوک و توییتر سیاستهایی را برای مقابله با اطلاعات گمراه نماینده درباره ویروس کرونا اجرا نموده اند. توییتر روز چهارشنبه اظهار داشت مقرراتش شامل بیانیه هایی خواهد بود که حاوی اطلاعات گمراه نماینده و نامطلوب درباره واکسنهای کووید 19 هستند. فیس بوک هم اعلام نموده که اطلاعات نادرست درباره واکسنها را که به عنوان اظهارات کارشناسان منتشر می گردد، حذف خواهد نمود و به کاربران یاری می نمایند متوجه شوند که با چنین اطلاعات نادرستی سروکار داشته اند.،ایسنا

تور کانادا: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26471

به "تغییرات انتخاباتی فیس بوک و توییتر به وضع عادی برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات انتخاباتی فیس بوک و توییتر به وضع عادی برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید