تفریحات دریایی جزیره قشم

به گزارش شیوا مارکت، جزیره قشم به عنوان یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری کشور، این روزها بیش از پیش بر سر زبان ها افتاده است.

تفریحات دریایی جزیره قشم

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرهای علاء الدین، این جزیره زیبا، پر است از شگفتی های طبیعت! زمانی که در کناره دره ستارگان راه می روید و یا به تنگه چاهکوه نگاه می کنید، جز عظمت آفرینش، هیچ چیز را نمی بینید. از پاییز تا بهار که گردشگران به سمت این جزیره سرازیر می شوند، بازار تفریحات دریایی قشم هم داغ است. شاید غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس، دیدن دنیای رنگارنگ ماهی ها، لذت هیجان جت اسکی و آرامش قایق سواری، شما را هم درگیر لحظات خوب زندگی کند. شاید بخواهید هیجان را تجربه کنید، ولی قبل از آن نیاز دارید تا قیمت تفریحات دریایی قشم را نیز بدانید.

در این مطلب شما را با بهترین تفریحات دریایی قشم و قیمت هر کدام آشنا می کنیم تا در سفر با تور قشم علاءالدین تراول، لذت و هیجان بیشتری را تجربه کنید. علاءالدین تراول، خاطره انگیزترین تورهای ایرانگردی و جهانگردی را برای شما تدارک دیده است.

غواصی در قشم

در قشم جاهای زیادی برای غواصی وجود دارد، بسیاری از مراکز غواصی قشم، آموزش های غواصی را به شما می دهند و پس از یک آموزش کوتاه مدت حدودا بیست دقیقه ای می توانید به اعماق آب بروید و مرجان های دریایی را از نزدیک ببینید. خلیج فارس پر است از ماهی های رنگارنگ که نظیرشان را شاید تنها در آکواریوم ها دیده باشید. روستای هنگام یکی از آن جاهایی است که در سفر با تور قشم می توانید در آن به غواصی بپردازید، یعنی در باشگاه غواصی پرشیا. مدرسه غواصی نگین ساحل قشم، باشگاه تفریحات دلفین آبی و دلفین مرجان قشم از دیگر مراکز غواصی جزیره به حساب می آیند.

قیمت غواصی در قشم در سایت اسپرینگی، به ازای هر نفر 120 هزار تومان است. در سایت ساحل زیتون، 110 هزار تومان، سایت کشتی سوخته لارک، 200 هزار تومان، سایت جزایر ناز، 140 هزار تومان و در سایت جزیره هنگام 110 هزار تومان است. البته هر کدام از این سایت ها، پکیج های مختلفی دارند که می توانید پکیج هایشان را در سایت مربوطه مشاهده کنید.

اسکوتر دریایی

شنا بلد نیستید اما دوست دارید اعماق دریاها را ببینید؟ از اسکوتر دریایی استفاده کنید! اسکوترها وسیله های جالبی شبیه موتور سیکلت هستند که یک کپسول اکسیژن به آنها متصل می شود تا بتوانید راحت به ته دریا بروید و از نزدیک موجودات دریایی را ببینید. توصیه ما به شما این است که تور قشم هوایی را در برنامه خود بگذارید و این وسیله عجیب ولی ساده را امتحان کنید.

کیبل اسکی یا اسکی روی آب در قشم

اسکی روی آب، پر از هیجان است و وقتی آن را امتحان می کنید گویی روی دریا می دوید! به هرجا که نگاه کنید، چشم اندازهای آبی بیکران را می بینید و دلتان می خواهد فریادی از سر هیجان بزنید. البته شما برای این کار، باید دستانی پر قدرت داشته باشید. قیمت کیبل اسکی در حال حاضر حدودا 45 هزار تومان است ولی بسته به زمان سفرتان، ممکن است این نرخ متفاوت شود.

بنانا سواری

بنانا سواری مناسب تک تک اعضای خانواده است و اگر با بچه ها به سفر می روید می توانید از آن لذت ببرید. قیمت بناناسواری در قشم نیز حدودا 50 هزار تومان است اما می تواند بر اساس شرایط مختلف، تفاوت داشته باشد.

جت اسکی در قشم

از تفریحات پرهیجان دیگری که جوان ها علاقه زیادی به آن نشان می دهند، جت اسکی است. قیمت جت اسکی در قشم برای مدت زمان حدود 15 دقیقه، 50 هزار تومان است. همچنین قیمت جت اسکی سواری در قشم اگر ساعتی باشد، 160 هزار تومان محاسبه می شود.

پاراسل

پاراسل در حقیقت نوعی چتر است، چتری که می توانید بر آن سوار شوید! یک قایق چتر شما را می کشد تا بتوانید بر فراز دریای آبی، پرواز را تجربه کنید. پاراسل ها می توانند شما را تا 200 متر هم به سمت بالا ببرند. قیمت پاراسل سواری در قشم، حدودا 120 هزار تومان است.

قایق سواری در قشم

شما در تمامی سواحل قشم امکان قایق سواری دارید، هر چند قایق سواری در جنگل های حرا و گذر از کنار درختانی که ریشه در آب دارند، لذت خاص خود را دارد. در این جنگل ها می توانید از قایقران بخواهید تا موتورش را برای دقایقی خاموش کند و شما در سکوت دریا و آرامش جنگل، برای دقایقی غرق شوید. قیمت قایق سواری در قشم، بسته به زمان و نوع قایق، متفاوت است.

شاتل سواری در قشم

شاتل سواری هم یکی از فعالیت های پرطرفدار دریایی محسوب می شود. در این فعالیت، شما سوار قایقی شبیه تیوپ می شوید و قایقی تندرو، شما را به روی آب می کشد. قیمت شاتل سواری در قشم به گونه ای است که با حدود 50 هزار تومان می توانید 15 دقیقه از آن استفاده کنید.

فلای بورد در قشم

در فلای بورد سواری، شما به یک جت اسکی وصل می شوید. فشاری که جت اسکی بر سطح آب وارد می کند، شما را از سطح دریا بلند می کند و بالا می روید.

پارک آبی قشم

یکی از با کیفیت ترین پارک های آبی در قشم ساخته شده و امکاناتی بی نظیر مانند استخر، سالن بیلیارد، چاله فضایی، شیب مستقیم، سونا و جکوزی و سرسره دارد. این پارک بی نظیر می تواند کلی آدرنالین خونتان را افزایش دهد و خاطره های خوش از تور قشم برایتان به یادگار بگذارد.

علاءالدین تراول، ارائه دهنده خدمات متنوع در صنعت گردشگری شامل تور ایرانگردی (تور قشم، تور مشهد و...)، تور خارجی (تور ترکیه، تور ازبکستان و ...) ارائه خدمات ویزا (ویزای کانادا و ...)، رزرو هتل داخلی و خارجی، تشریفات و اجاره سالن و خودرو، بلیط هواپیما و قطار است. شما هم می توانید با مراجعه به سایت علاءالدین تراول، به آسانی خدمات گردشگری را به صورت آنلاین رزرو کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11974

به "تفریحات دریایی جزیره قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات دریایی جزیره قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید