تقدیر کمیته ملی المپیک از فدراسیون دوچرخه سواری

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، صبح امروز به دعوت دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، خسرو قمری رئیس فدراسیون به همراه مرجان محمودی نایب رئیس بانوان، محسن سلگی مدیر تیم های ملی، محمود پراش مربی تیم ملی استقامت و سمیه یزدانی بانوی تاریخ ساز رشته دوچرخه سواری در جلسه امروز هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک حضور پیدا کردند.

تقدیر کمیته ملی المپیک از فدراسیون دوچرخه سواری

در این نشست که کلیه اعضای هیأت اجرایی حضور داشتند خسرو قمری گزارش کاملی از نتایج تیم ملی در مسابقات قهرمانی ارائه نمود و مورد تمجید و تقدیر اعضای حاضر در این نشست نهاده شد.

رئیس کمیته ملی المپیک در انتها این نشست با اهدای لوح تقدیر از کوشش و پیروزیت های آقایان قمری، سلگی، پراش و خانم ها سمیه یزدانی و محمودی قدردانی نمود.

رئیس کمیته ملی المپیک در این نشست پیروزیت تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا را نتیجه برنامه منظم و کوشش بی وقفه مجموعه مدیریتی فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد و خطاب به سمیه یزدانی بانوی دوچرخه سوار کشورمان گفت: شما به عنوان نماینده ورزشکاران شهرستانی ثابت کردید که برای رسیدن به بهترین صندلی قهرمانی هیچ محدودیتی وجود ندارد و از این رکوردشکنی شما احساس غرور و خوشحالی داریم.

تیم ملی دو چرخه سواری کشورمان در سی و نهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در رده سنی بزرگسال، بیست و ششمین دوره رقابتها پیروز به کسب مدال طلای محمد گنج خانلو، نقره حسین محمدی ها، برنز امیرحسین جمشیدیان و کسب اولین مدال (برنز) تاریخ دوچرخه سواری ایران توسط بانو سمیه یزدانی شده بود.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5826

به "تقدیر کمیته ملی المپیک از فدراسیون دوچرخه سواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر کمیته ملی المپیک از فدراسیون دوچرخه سواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید