تماشاگران محترم، لطفا سر جای خود بنشینید!

به گزارش شیوا مارکت، در حالی که قرار بود بلیت فروشی مسابقات لیگ برتر در فصل جدید بر اساس شماره جایگاه باشد اما در مسابقه پرسپولیس- پارس در استادیوم آزادی معین شد که برخی از تماشاگران بدون بلیت به استادیوم رفتند و افرادی هم که بلیت خریده بودند، جایگاه اختصاصی ای نداشتند.

تماشاگران محترم، لطفا سر جای خود بنشینید!

به گزارش خبرنگاران، بعد از جنجال های فصل گذشته لیگ برتر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم گرفتند فصل جدید را با جدیت و دقت بیشتری آغاز نمایند. به دستور مهدی تاج، رییس فدراسیون، لیگ برتر که قرار بود دهم مرداد ماه آغاز گردد حدودا با 20 روز تاخیر آغاز شد تا نواقص استادیوم ها بر طرف شد.

یکی از الزامات فدراسیون، شماره گذاری صندلی های استادیوم ها و بلیت فروشی بر همین اساس بود. استادیوم آزادی از مدت ها پیش صندلی هایش شماره گذاری شده بود و همه منتظر بودند تا در بازی افتتاحیه لیگ بین پرسپولیس- پارس جنوبی جم در استادیوم آزادی، تماشاگران بر اساس بلیت خریداری شده و شماره صندلی آن سر جای معینی بنشینند.

تماشاگران محترم خواهشمند است با توجه به شماره ای که روی بلیت ذکر، بر روی صندلی خود بنیشینید.

این اولین شعاری است که هر تماشاگری بعد از ورود به استادیوم آزادی روی اسکوربرد می بینید. توصیه ای معمولی که شاید می توانست راهگشا باشد اگر واقعا روی بلیت ها شماره صندلی نوشته شده بود.

چند تماشاگر به خبرنگار خبرنگاران که در استادیوم آزادی بود، گفتند که یا بلیت ندارند و یا هنگام خرید هیچ شماره صندلی ای برای آن ها معین نشده است. یکی از آن ها گفت: من صبح روز بازی بلیت خریدم. بار اول ناموفق بود و از سایت خارج شدم. دفعه دوم که پرداخت موفقیت آمیز بود روی مشاهده بلیت کلیک کردم اما بلیتی به من نشان نداد. به استادیوم رفتم و یک ساعت و نیم به خاطر خرابی گیت ها معطل شدیم. بعد از بازی شدن گیت ها هیچ کس از ما بلیت و کارت ملی نخواست و خیلی راحت داخل شدیم. در زمان خرید بلیت، شماره صندلی و صندلی را انتخاب کردیم اما بعد از پرداخت بلیتی نشان داده نشد که روی آن شماره صندلی درج شده باشد.

یکی دیگر از تماشاگران که در قسمت صندلی استادیوم نشسته بود شرح داد: من از ساعت 8 تا 15 هر کاری کردم تا بلیت بخرم نمی شد چون سایت پیام می داد که بلیت ها رزرو هستند. از ساعت 15:30 مشکل حل شد. دو بلیت خریدم ولی در استادیوم هیچ کس هیچ چیزی را آنالیز نکرد و ما بر اساس شماره صندلی ننشسته ایم چون اصلا چنین چیزی نداریم.

طرفدار دیگری که از ورود به قسمت صندلی شادمان بود تعریف کرد: من بلیت پشت دروازه خریدم اما الان در قسمت صندلی نشسته ام. جایی که برای بنده خدایی است که 25 هزار تومان پول داده و من 10 هزار تومان. اینجا هیچی سر جای خودش نیست. کارت ملی هم از ما نخواستند. یکی دم در می گفت که چهار بار بلیت خریده ولی الان باید در قسمت پشت دروازه بنشیند چون صندلی پر می گردد.

چهارمین طرفداری که در خصوص خریدن بلیت صحبت کرد از نحوه بلیت فروشی بسیار ناراضی بود. او گفت: از ساعت 8 صبح تا 15 در سایت بودم. در این مدت 3 بار پول از حسابم کم شد اما آخر سر هم ثبت نشد. الان هم که نگاه می کنم هنوز رنگش بنفش است، این یعنی هنوز ثبت نشده است. من بدون بلیت آمدم. فکر می کنم همه همینطوری وارد استادیوم شدند.

یکی دیگر از طرفداران می گفت 2 سال است که بدون بلیت به استادیوم می آید و امروز هم این کار را نموده است. او به شوخی می گفت که ژن خوب است.

افراد دیگری هم بودند که در پاسخ به این سوال که آیا براساس شماره روی بلیت سر جای خود نشسته اند یا خیر یا ابراز بی اطلاعی می کردند یا می گفتند بدون بلیت به استادیوم آمده اند.

ساعاتی قبل از آغاز مسابقه هم گیت های ورودی استادیوم خراب شده بودند و همین موضوع باعث اعتراض طرفداران شد.

این اتفاقات در حالی افتاد که مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ تاکید زیادی روی نشستن تماشاگران روی صندلی ها بر اساس شماره های درج شده روی بلیت ها دارند. به نظر می رسد اجرایی کردن این قبیل مسائل احتیاج به نظارت بسیار جدی تری دارد و با حرف زدن و دستورهای به ظاهر جدی کاری انجام نمی گردد.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9593

به "تماشاگران محترم، لطفا سر جای خود بنشینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاگران محترم، لطفا سر جای خود بنشینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید