تمام مسابقات کشتی تا 10 آبان لغو شده است

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/اردبیل دبیر فدراسیون کشتی گفت: کلیه مسابقات کشتی تا 10 آبان ماه لغو شده و هچگونه رویدادی در این رشته ورزشی برگزار نخواهد شد.

تمام مسابقات کشتی تا 10 آبان لغو شده است

سیدجلال عسگری 22 مرداد در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اردبیل اظهار کر: در حال حاضر کلیه تمرینات تیم های کشتی تعطیل شده و قرار است اتحادیه جهانی تا یک ماه آینده در مورد برگزاری مسابقات بزرگسالان تصمیم گیری نموده و اطلاع رسانی کند.

وی اظهار داشت: تا دهم آبان ماه کلیه مسابقات و رویدادهای رشته کشتی کنسل شده و تا عادی شدن شرایط کرونا هیچ مجوزی برای برگزاری مسابقات داده نمی گردد.

دبیر فدراسیون کشتی اضافه نمود: در صورتی که اتحادیه جهانی موافقت خود را با برگزاری مسابقات جهانی در سالجاری اعلام کند ما نیز تیم بزرگسالان را آماده اعزام به مسابقات جهانی خواهیم کرد که البته این کار در شرایط متفاوت از سال های گذشته و با شکل محدود به انجام می رسد.

عسگری با بیان اینکه کشتی گیران تمرینات خود را به صورت انفرادی و زیرنظر مربیان انجام می دهند، توضیح داد: در بخش تمرینات کشتی گیران ما بدون برنامه عمل نمی کنیم و از سمت مربیان تیم های ملی آزاد و فرنگی کشتی گیران به صورت انفرادی در حال تمرین هستند.

وی با قدردانی از مساعدت مدیر کل ورزش و جوانان در برگزاری مناسب و کم حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اردبیل گفت: این کار سخت را ورزش و جوانان استان اردبیل با همراهی اعضای این مجمع انجام داد تا انتخابات هیئت کشتی استان اردبیل با نظام و انضباط و بدون حاشیه برگزار گردد تا تکلیف رئیس هیئت کشتی استان اردبیل تعیین گردد.

دبیر فدراسیون کشتی موضوع آموزش را به عنوان اولویت فدراسیون یادآور شد و بیان نمود: ما در هر سطح برای آموزش مربیان، داوران و اعضای کادر تیم های ورزشی و همچنین افزایش مهارت پایه برنامه های آموزشی تدارک دیدیم که قطعا استان اردبیل را نیز در برگزاری این دوره های آموزشی از هر حیث حمایت و همراهی خواهیم کرد.

وی گفت: همچون سال های گذشته آمادگی واگذاری مسابقات بین المللی را به میزبانی اردبیل داریم تا این استان میزبانی شایسته برای رویدادهای کشتی باشد.

دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به توانمندی علمی قهرمان نوجوانان ایران وحید وحدت به عنوان کاندیدای ریاست هیئت کشتی استان اردبیل اظهار کرد: قطعا از تجربیات مفید علمی و تخصصی او در انستیتوی کمیته ملی المپیک به ویژه در کارهای تخصصی و علمی برای مربیان و داوران کشتی استفاده خواهیم کرد.

عسگری یکی از اولویت های فدراسیون را یاری به توسعه ورزش بانوان در رشته کشتی بیان کرد و گفت: سعی خواهیم کرد تا در حد وسع و توان با همراهی کمیته بانوان به تقویت این حوزه یاری کنیم.

tour-malaysia.ir: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22356

به "تمام مسابقات کشتی تا 10 آبان لغو شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مسابقات کشتی تا 10 آبان لغو شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید