تور وارنا خبرنگاران با 4 گشت رایگان همراه ناهار

به گزارش شیوا مارکت، گشت های تور وارنا خبرنگاران

وارنا شهر توریستی و جذاب بلغارستان است که به دلیل سواحل دیدنی که دارد در فصل تابستان مقصدی عالی برای تفریح و خوش گذرانی می باشد. مجموعه خبرنگاران به عنوان مجری مستقیم برگزاری تورهای وارنا برای فصل تابستان اقدام به ارائه تورهای متنوع نموده است تا مسافران بتوانند با پرداخت هزینه ای نسبتا پایین یک سفر اروپایی داشته باشند. ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا به اختصار درباره گشت های شهری تور وارنا خبرنگاران صحبت کنیم.

تور وارنا خبرنگاران با 4 گشت رایگان همراه ناهار

گشت های شهری تور وارنا خبرنگاران

با توجه به این که گفتیم فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به بلغارستان، آژانس خبرنگاران تورهای گردشگری متنوعی را ارائه داده تا شما عزیزان هر کدام از موارد که برایتان مناسب تر بود را انتخاب کنید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید. این تور در 7 شب و 8 روز برگزار می گردد و دارای 4 گشت شهری رایگان به همراه ناهار می باشد. گفتنی است که بگوییم تمامی پروازهای این تور با هواپیمای ماهان می باشند.

روز اول در گشت رایگان تور وارنا خبرنگاران

  • گشت شهری خرید

در روز اول تور وارنا خبرنگاران شما همراه با راهنماهای تور به سمت مرکز خرید مال وارنا خواهید رفت. این گشت از ساعت 9 صبح شروع می گردد.

  • ناهار

بعد از این که حسابی در مرکز خرید وارنا گشتید و خریدهایتان را انجام دادید، از ساعت 12 تا 1 برای صرف ناهار به انتخاب خودتون در یکی از دو رستوران KFC، مک دونالد غذایتان را صرف خواهید کرد. البته یک رستوران دیگر هم به نام BMS درون مرکز خرید گرند مال وارنا قرار گرفته است که می توانید در آن غذاهای بلغاری میل کنید. انتخاب بین این سه رستوران به اختیار شما مسافران عزیز است.

  • گشت شهری خرید

گشت بعدی ساعت 2:45 شروع می گردد که به مسافران به همراه راهنماهای خود به سمت بزرگترین مرکز خرید وارنا به نام گرند مال میروند و این گشت تا ساعت 5:30 ادامه دارد.

  • بازدید از ساحل گلدن سندز

پس از اینکه خریدهایتان تمام شد، به سمت گلدن سندز حرکت خواهید کرد تا غروب آفتاب را در ساحل دل انگیز وارنا بگذرانید.

روز دوم در گشت رایگان تور وارنا خبرنگاران

  • گشت شهری

در روز دوم گشت شما به بازدید از باغ بالچیک بروید. بازدید از این گشت از ساعت 9:30 شروع می گردد و قبل از رسیدن به باغ مجموعه سفالگری را بازدید خواهید کرد و بعد از آن به داخل باغ بالچیک خواهید رفت و از باغ ملکه ماریا دیدن خواهید کرد. جالب است بدانید درون این باغ یک باغ گیاه شناسی هم وجود دارد که با 3000 گونه گیاهی جز متنوع ترین باغ های گیاه شناسی بعد از باغ موناکو در فرانسه به شمار می آید. یک باغ دیگر هم به نان باغ ملکه ماریا وجود دارد که پس از بازدید از باغ گیاه شناسی وارنا به تماشای آن خواهید رفت.

  • ناهار

پس از این که بازدید از باغ تمام شد، به منظور صرف ناهار به یک رستوران خواهید رفت؛ بعد از صرف ناهار مسافران با اتوبوس به سمت هتل خود می روند تا استراحت نمایند.

روز سوم در گشت رایگان تور وارنا خبرنگاران

  • گشت شهری

در روز سوم گشت تور وارنا خبرنگاران، شما عزیزان همراه با راهنمای تور به بازدید از جزیره زیبای نسبار در 110 کیلومتری وارنا خواهید رفت. برای رفتن به سمت این جزیره هم نگران نباشید چرا که با اتوبوس های که آماده رساندن شما هستند به جزیره نسبار خواهید رفت. با توجه به این که ساحل دیدنی Sunny beach در نزدیکی جزیره نسبار است بعد از بازدید از این جزیزه به سمت ساحل sunny beach می روید. جالب است بدانید که این ساحل تحت نظارت یونسکو است.

  • ناهار

پس از بازدید از جزیزه نسبار و ساحل دیدنی Sunny beach برای صرف ناهار به یک رستوران دریایی خواهید رفت تا ناهارتان را میل کنید.

  • گشت شهری

بعد از ناهار به انتخاب خودتان می توانید در شهر چرخ بزنید تا ساعت 5! از ساعت 5 به بعد شما به همراه افراد درون تورتان به سمت ساحل گلدن سندز می روید تا قایق سواری کنید.

روز چهارم در گشت رایگان تور وارنا خبرنگاران

  • گشت شهری

در روز چهارم از گشت رایگان تور وارنا برنامه سفر به این ترتیب است که باید به پارک آبی آکواپلیس که در منطقه گلدن سندز است خواهید رفت.

  • ناهار

با توجه به این که شما از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر در این منطقه هستید می توانید برای خوردن ناهار هم هر زمان که خواستید اقدام نمایید.

tour-canada.ir: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6277

به "تور وارنا خبرنگاران با 4 گشت رایگان همراه ناهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور وارنا خبرنگاران با 4 گشت رایگان همراه ناهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید