توسعه عمران شهری در زنجان باید عادلانه باشد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، رضا عسگری ظهر شنبه در آئین اغاز عملیات اجرایی بازگشایی خیابان ضلع شمالی پادگان زنجان، اضافه نمود: طرح خیابان داخل پادگان ارتش با 7 کیلومتر طول طرحی بود که کار ساخت آن در زنجان شروع شد.

توسعه عمران شهری در زنجان باید عادلانه باشد

وی اظهار کرد: با اجرای این طرح خیابان اول شهرک کارمندان به خیابان عاصم زنجانی متصل می گردد و در کاهش ترافیک بسیار مؤثر خواهد بود.

فرماندار زنجان با اشاره به پروژه های مدیریت شهری در شهر زنجان، گفت: این پروژه ها زمینه ساز توسعه شهری است و طرح سبزه میدان با 100 میلیاردتومان اعتبار یکی از مهم ترین این طرح ها است که نگرانی 50 ساله مردم شهر زنجان است.

عسگری با اشاره به اجرای 269 پروژه به مناسبت دهه فجر در شهر زنجان، گفت: این پروژه ها در بخش های صنعتی، خدماتی، کشاورزی و تولیدی به بهره برداری می رسد.

وی ابراز کرد: خوشبختانه شهرداری زنجان نسبت به اجرای طرح های عمرانی بسیار مصمم است و مدیریت شهری را مد نظر جدی خود قرار داده است.

فرماندار زنجان با بیان اینکه توسعه و آبادانی شهر زنجان باید به صورت عادلانه باشد، اضافه کرد: تمام شهروندان باید از خدمات رفاهی و تفریحی استفاده نمایند و توسعه برای تمام مناطق شهر زنجان باشد.

عسگری توضیح داد: امروز که دشمنان نظام، ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده اند دهه فجر فرصتی است که عملکرد و اقدامات همه دستگاه های اجرایی به مردم نشان داده گردد و مسئولان باید با تمام ظرفیت خود صادقانه به مردم خدمت نمایند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3119

به "توسعه عمران شهری در زنجان باید عادلانه باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه عمران شهری در زنجان باید عادلانه باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید