توپ را به کاشیما می دهیم و منتظر فرصت می مانیم

به گزارش شیوا مارکت، خیلی از گل های تیم در لیگ قهرمانان را من زده ام ولی مهمترین مسئله این است که ما به عنوان تیم پیروز زمین را ترک کنیم.

توپ را به کاشیما می دهیم و منتظر فرصت می مانیم

به گزارش خبرنگاران ، سایت ای اف سی که علی علیپور را تهدیدی جدی برای دروازه کاشیما معرفی نموده بود، حالا به سراغ این مهاجم رفته و از قول او نوشته: مردم ایران از اینکه ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده ایم، خوشحال هستند. بازی سخت و نفسگیری را در نیمه نهایی مقابل السد تجربه کردیم و روی طرفداران فشار زیاد بود چون تا آخرین لحظه نمی دانستند صعود می کنیم یا نه. الان هم نماینده مردم ایران هستیم و امیدواریم آنها مثل همیشه حمایت مان نمایند چوم می خواهیم همه کشورمان را خوشحال کنیم.

درباره تقابل پرسپولیس و کاشیما هم از قول علیپور می خوانیم: برنامه بازی ما مقابل کاشیما نسبت به برنامه مان در دیدار با السد تفاوت چندانی نخواهد کرد. انتظار داریم کاشیما توپ را بیشتر از ما در اختیار داشته باشد چون بازی خارج از خانه ما برگزار می گردد. آنوقت خودمان هم فرصت می مانیم تا در نیمه اول به گل برسیم.

علیپور اما اصراری روی گلزنی خودش ندارد: مهم نیست چه کسی گل بزند. همانطور که می دانید خیلی از گل های تیم در لیگ قهرمانان را من زده ام ولی مهمترین مسئله این است که ما به عنوان تیم پیروز زمین را ترک کنیم. کلیدی موفقیت ما وحدت و یکپارچگی است. ما دوران طولانی را تاکنون به این شکل بازی کردیم. همیشه هر کس مسئولیتی را که مربی به او محول نموده، انجام داده تا به نتیجه ای که احتیاج داریم برسیم.

2 - 220

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1642

به "توپ را به کاشیما می دهیم و منتظر فرصت می مانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توپ را به کاشیما می دهیم و منتظر فرصت می مانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید