مراسم بزرگداشت محمد خبیری برگزار گردید

به گزارش شیوا مارکت، مراسم بزرگداشت عضو سابق کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، در دانشگاه تهران برگزار گردید.

مراسم بزرگداشت محمد خبیری برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، مراسم نکوداشت محمد خبیری، عضو سابق کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور جمعی از اهالی ورزش از جمله برانکو ایوانکوویچ (سرمربی تیم پرسپولیس)، عبدالحمید احمدی (معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش)، ابراهیم شکوری (دبیرکل فدراسیون فوتبال)، ساکت (دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال) و جمعی از دانشگاهیان برگزار گردید.

محمد خبیری در ابتدای سخنان خود در این مراسم گفت: ما هر چه داریم مدیون بزرگان قبلی هستیم که زحمات زیادی کشیدند. جا دارد از معمار علوم تربیت بدنی جدید که دکتر مهدی نمازی زاده است، تشکر کنم. چرا که او کوشش های زیادی برای تربیت بدنی کرد.

او در خصوص برانکو ایوانکوویچ نیز که از مهمانان این مراسم بود، گفت: آمدن برانکو به ایران افتخار بزرگی برای فدراسیون ایران بود.

خبیری در ادامه اعلام کرد: باید دغدغه جوانان و ورزش را داشته باشیم. توصیه می کنم دنبال این باشیم که فرزندان مان را برای زندگی آینده آماده کنیم. هر چه بتوانیم عاشق کار و موفقیت فرزندان و دانشجویان مان باشیم، بیشتر لذت می بریم.

محمد خبیری عضو سابق کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو مجمع عمومی و کمیته فوتسال فدراسیون جهانی فوتبال است که در خاتمه این مراسم از او تقدیر به عمل آمد.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3821

به "مراسم بزرگداشت محمد خبیری برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم بزرگداشت محمد خبیری برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید