تیمی از دانشجویان ایرانی پیروز به کسب مدال طلا در بخش بازاریابی و تبلیغات شد

به گزارش شیوا مارکت، ایلنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر شده، تیمی از دانشجویان ایرانی پیروز به کسب مدال طلا در بخش بازاریابی و تبلیغات شد.

تیمی از دانشجویان ایرانی پیروز به کسب مدال طلا در بخش بازاریابی و تبلیغات شد

تیمی از دانشجویان مدیریت جهانگردی و گردشگری کشورمان که نمایندگانی از دانشگاه تهران و دانشگاه شیراز و عضو هیأت علمی دانشکده گردشگری دانشگاه تهران در آن حضور داشتند، در مسابقات بین المللی هوش مصنوعی امارات متحده عربی (DIS2023) پیروز به کسب مدال طلا در بخش بازاریابی و تبلیغات شدند.

طرح این گروه تیم ایرانی با عنوان گردشگری ورزشی هوشمند به یاری پرندگان بازاریاب در مدیریت رویدادهای ورزشی و با تکیه بر هوش مصنوعی و معرفی مقاصد گردشگری ورزشی بنا شده که تلفیقی از علوم و فناوری های هوافضا، گردشگری و هوش مصنوعی در آن بهره گرفته شده است.

این ایده محققان ایرانی با توجه به مسئله محدودیت در دسترسی به مقاصد گردشگری ورزشی و رویدادهای متفاوت ورزشی در جهان به دلایلی مانند محدودیت های مالی، سیاسی، جسمانی، بهداشتی و…طراحی و آزمون شده است و در نخستین دوره مسابقات بین المللی هوش مصنوعی امارات متحده عربی شرکت داده شد.

این مسابقه در 8 حوزه انرژی، پزشکی، فناوری اطلاعات، هوافضا، شیمی، فیزیک، بازاریابی و تبلیغات و هنر برگزار گردید که تیم کشورمان در حوزه بازاریابی و تبلیغات با تکیه بر هوش مصنوعی حائز مقام اول و مفتخر به دریافت مدال طلا شد.

ایده این محققان طبق معیارهای داوری از نظر نوآوری، کاربردی عملی سازی، ماهیت طرح، ارزان بودن، تأثیرات اجتماعی، مالی و فرصت های بازار، مورد ارزیابی و نمره دهی هیئت داوران جشنواره نهاده شد که در نتیجه در گروه خود برتر شناخته شد و طلای این مسابقات بین المللی را از آن خود کرد.

رضا حیدری، عضو هیأت علمی دانشکده گردشگری (گروه گردشگری ورزشی و سلامت) دانشگاه تهران؛ امیرحسین پاینده، سامان کیوان نیا و مصطفی رفتاری دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی دانشگاه تهران، امیر ارغوان دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی دانشگاه شیراز و امیرحسین لطفی دانشجوی رشته فیزیک از اعضای این گروه هستند. کیوان نیا و ارغوان به ترتیب دبیر و نایب دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی گردشگری و هتلداری کشور نیز هستند.

این رویداد جهانی در تاریخ 7 تا 9 دسامبر 2023 (16 الی 18 آذر 1402) و با حمایت سازمان مالکیت معنوی اختراع جهانی (WIIPA) در دبی برگزار گردید که در آن بیش از 150 طرح، اختراع و ایده از 21 کشور جهان از جمله ایران، آلمان، کرواسی، رمانی، کره جنوبی، سنگاپور، انگلستان، اندونزی، چین، لهستان و…ارائه شد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 آذر 1402 بروزرسانی: 20 آذر 1402 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30123

به "تیمی از دانشجویان ایرانی پیروز به کسب مدال طلا در بخش بازاریابی و تبلیغات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیمی از دانشجویان ایرانی پیروز به کسب مدال طلا در بخش بازاریابی و تبلیغات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید