تیم فوتسال سوهان سیمای قم برابر شهرداری ساوه پیروز شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جمعه شب با برگزاری دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر شروع شد و نماینده قم همانند دور رفت لیگ برتر فوتسال را با پیروزی شروع کرد.

تیم فوتسال سوهان سیمای قم برابر شهرداری ساوه پیروز شد

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم که نیم فصلی پر تلاطم را پشت سر گذاشته است شامگاه جمعه در سالن شهید حیدریان قم در یک بازی نزدیک و فشرده توانست 5 بر 4 تیم شهرداری ساوه را شکست دهد و 3 امتیاز حیاتی این بازی را از آن خود کند.

در این بازی شاگردان حسین صبوری با گل به خودی بازیکن شهرداری ساوه پیش افتادند و توانستند توسط سید حسین رضوی، علیرضا وفایی، سید مصطفی موسوی خواه و روح الله ایثاری نیز در این مسابقه به گل برسند.

سوهان محمد سیما در نیمه نخست 4 بر 2 برنده به رختکن رفت اما این برتری در نیمه دوم متزلزل شد و اختلاف به یک گل رسید گرچه روح الله ایثاری توانست گل پنجم را به ثمر برساند اما گل چهارم تیم شهرداری ساوه سبب شد بازی در ثانیه های پایانی برای هر دو تیم ملتهب پیش برود.

بدین ترتیب تیم سوهان محمد سیما در روزی که ناصر اطمینان را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و 3 بازیکن این تیم نیز از تیم امید وارد ترکیب تیم اصلی شده بودند مثل بازی رفت در ساوه سربلند بود و رفت و برگشت، حریفش را شکست داد تا وضعیتش در جدول رده بندی را بهبود بخشد.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1675

به "تیم فوتسال سوهان سیمای قم برابر شهرداری ساوه پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتسال سوهان سیمای قم برابر شهرداری ساوه پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید