تیم ملی بسکتبال به دنبال دیدار با نیوزیلند و کره جنوبی

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، دیدارهای پنجره ششم مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 چین آخرین دیدارهای تیم ملی بسکتبال در مسیر کسب سهمیه این رقابت ها به حساب می آید، دیدارهای این پنجره هفته اول اسفندماه در تهران و مقابل تیم های ژاپن و استرالیا برگزار می گردد. البته این دو دیدار در حالی پیش روی بازیکنان تیم ملی بسکتبال واقع شده است که آنها با غلبه بر فیلیپین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی تا حد زیادی سهمیه خود برای حضور در میادین چین را قطعی نموده اند. با این حال و برای صعود بدون اما و اگر، نتیجه گیری در پنجره ششم نیز مورد تاکید کادر فنی تیم ملی واقع شده است.

تیم ملی بسکتبال به دنبال دیدار با نیوزیلند و کره جنوبی

در همین راستا سرمربی تیم ملی بسکتبال برگزاری دو دیدار تدارکاتی پیش از شروع پنجره ششم را در برنامه خود قرار داده است. نیوزیلند و کره جنوبی تیم های پیشنهادی شاهین طبع برای برگزاری این دو دیدار هستند.

مهران شاهین طبع در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن اعلام این خبر گفت: البته پیش از این هم متقاضی دیدار با این دو تیم بودیم اما به نتیجه نرسیدیم. این بار اما امیدواریم درخواست مطرح شده و پیگیری هایی که باید انجام گردد نتیجه بخش باشد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: با لحاظ کردن شرایط اقتصادی موجود به نفع ما است که در تهران میزبان دیدارهای تدارکاتی باشیم. به همین دلیل بدنبال این هستیم تا این تیم ها را به ایران دعوت کنیم.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2431

به "تیم ملی بسکتبال به دنبال دیدار با نیوزیلند و کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی بسکتبال به دنبال دیدار با نیوزیلند و کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید