جام جهانی فوتسال، اشاره AFC و فیفا به ناکامی تیم ملی ایران برای سومین صعود به نیمه نهایی

به گزارش شیوا مارکت، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا و سایت فدراسیون جهانی فوتبال، به حذف تیم ملی ایران از جام جهانی فوتسال لیتوانی واکنش نشان دادند.

جام جهانی فوتسال، اشاره AFC و فیفا به ناکامی تیم ملی ایران برای سومین صعود به نیمه نهایی

به گزارش خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره حذف ایران از مسابقات جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی با شکست مقابل قزاقستان نوشت: کار ایران در جام جهانی لیتوانی با شکست 3 بر 2 مقابل قزاقستان به پایان رسید. قزاقستان پس از دریافت دو گل جنگید و به بازی برگشت تا به نیمه نهایی صعود کند. همچنین امیدهای ایران برای بهبود جایگاه سومی جام جهانی 2016 هم متوقف شد.

ایران در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود، اما نتوانست مقابل تیمی تدافعی که در پی ضدحملات بود، به گل برسد. پافشاری تیم ملی در حملات باعث شد در دقیقه هشتم، از طریق مسلم اولادقباد گلزنی کند و قزاقستان در ادامه در پی پرس کردن حریف خود بود. با این حال ایران مبهوت رقیب نماند و احمد اسماعیل پور با درخشش خود، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 23، علیرضا صمیمی توپ داگلاس جونیور را با واکنشی فوق العاده مهار کرد، اما دو دقیقه بعد نتوانست ضربه دارن تورساگولوف را کنترل کند. قزاقستان در دقیقه 29 با گل آرنولد کناب، بازی را به تساوی کشاند و تاینان هم بازگشت قزاقستان را تکمیل کرد تا امیدهای ایران برای سومین صعود به نیمه نهایی از بین برود.

همچنین حساب توئیتری فیفا در مورد این مسابقه نوشت: دو گل عقب افتادید؟ مهم نیست! قزاقستان پس از پیروزی دراماتیک مقابل ایران، برای اولین بار توانست به مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال صعود کند.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایران پیش تر در سال های 1992 و 2016 توانسته بود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی راه یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29634

به "جام جهانی فوتسال، اشاره AFC و فیفا به ناکامی تیم ملی ایران برای سومین صعود به نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی فوتسال، اشاره AFC و فیفا به ناکامی تیم ملی ایران برای سومین صعود به نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید