سون سرباز قهرمان می گردد؟

به گزارش شیوا مارکت، موفقترین لژیونر کره جنوبی برای حضور در ترکیب تیم امید کره در بازی های آسیایی جاکارتا به اندونزی سفر کرد.

سون سرباز قهرمان می گردد؟

به گزارش خبرنگاران / معضل خدمت سربازی تنها مختص ورزشکاران ایران نیست. در برخی از کشورها نیز این قانون همانند یک سنگ پیش پای قهرمانان ورزشی است و مانعی بر سر راه آنها در مسیر پیشرفت قرار می گیرد. در کره جنوبی هم همانند ایران ورزشکاران به دنبال معافیت از سربازی با استفاده از درخشش و موفقیت در میادین ورزشی هستند تا بتوانند این این خوان بزرگ عبور نمایند. یکی از بزرگترین لژیونرهای قاره و کشور کره جنوبی از جمله ستاره هایی است که برای عبور از خوان سربازی حاضر گردیده در بازی های آسیایی شرکت کند.

سون هیونگ مین مشهورترین چهره فوتبالی کره جنوبی در فوتبال دنیا محسوب می گردد که بی تردید با درخشش در ترکیب تاتنهام در لیگ جزیره در حال حاضر موفق ترین لژیونر قاره آسیا به شمار می رود. او که اخیرا برابر نیوکاسل یکصدمین بازی خود برای تاتنهام در لیگ برتر را تجربه کرد، پس از این بازی برای اضافه شدن به تیم المپیک کره راهی جاکارتا شد.

سون یکی از سه بازیکن بالای 23 سال کره برای بازی های آسیایی جاکارتا محسوب می گردد و به بهانه سربازی حاضر گردیده تا در بازی های آسیایی جاکارتا حضور پیدا کند در صورت کسب عنوان قهرمانی و کسب مدال طلای این بازی ها، از خدمت سربازی 21 ماهه اجباری معاف خواهد شد. او در جام جهانی نیز می توانست در صورت صعود کره به یک هشتم نهایی، به این توفیق دست یابد اما کره در دور گروهی با دو شکست و یک پیروزی برابر آلمان حذف شد.

هر عنوانی غیر از مدال طلا برای این ورزشکار باعث خواهد شد تا سون به مدت 2 سال به خدمت سربازی برود و همین موضوع هم برای تیم ملی کره و هم تاتنهام یک ضربه خواهد بود.

سون بعد از بازی مقابل نیوکاسل، 12 هزار کیلومتر را طی نموده تا در بازی های آسیایی در جاکارتا حضور داشته باشد. او به عنوان بهترین گلزن برتر لیگ آسیا و یکی از ستاره های لیگ برتر، خود، بدون شک، بزرگترین ستاره مسابقات فوتبال بازی های آسیایی خواهد بود.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 213

به "سون سرباز قهرمان می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سون سرباز قهرمان می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید