جریمه سنگین ستاره پلیکانز برای اظهار نظر بی موقع!

به گزارش شیوا مارکت، ستاره تیم بسکتبال نیواورلینز پلیکانز از سوی سازمان لیگ NBA با سنگین ترین جریمه ممکن روبرو شد.

جریمه سنگین ستاره پلیکانز برای اظهار نظر بی موقع!

به گزارش خبرنگاران، آنتونی دیویس ستاره تیم بسکتبال نیواورلینز پلیکانز از سوی سازمان لیگ NBA به دلیل اظهار نظر بی موقع در خصوص انتقالش به تیم دیگر با سنگین ترین جریمه ممکن روبرو شد.

ریچ پل، مدیر برنامه دیویس که مسئولیت مشابهی نیز در خصوص لبران جیمز، فوق ستاره تیم لس آنجلس لیکرز دارد، چند روز پیش در حالی که این بازیکن همچنان در اختیار تیم نیواورلینز است، اعلام نمود که دیویس دوست دارد از تیمش جدا گردد و برای تیمی بازی کند که در کورس قهرمانی است. این اظهار نظر بر خلاف قوانین NBA است و به اعتقاد سازمان لیگ NBA روی ارتباط بازیکن و باشگاه، تاثیر منفی می گذارد و به همین خاطر سنگین ترین جریمه ممکن برای آن در نظر گرفته شده است. بر این اساس، دیویس باید 50 هزار دلار جریمه پرداخت کند.

آنتونی دیویس تا انتها سال 2020 با نیواورلینز قرارداد دارد ولی پنجره نقل و انتقالی که تا انتها هفته آینده باز خواهد بود، ممکن است سرنوشت این بازیکن را عوض کند.

لس آنجلس لیکرز، یکی از مشتریان جدی دیویس است. لبران جیمز هم در اظهار نظری گفته که از بازی در کنار این بازیکن، لذت می برد.

The Lakers appear to be the destination. James has said it would amazing to play alongside Davis, who would give the Lakers the second superstar necessary to compete for an NBA championship.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3057

به "جریمه سنگین ستاره پلیکانز برای اظهار نظر بی موقع!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه سنگین ستاره پلیکانز برای اظهار نظر بی موقع!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید