دردسر مدعی کنفرانس غرب NBA برابر سن آنتونیو

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- تقابل تیم های دنور و سن آنتونیو در مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا به دیدار هفتم کشیده شد. سن آنتونیو با اینکه تیم هفتم مرحله مقدماتی است، برابر تیم دوم کنفرانس غرب کوتاه نمی آید.

دردسر مدعی کنفرانس غرب NBA برابر سن آنتونیو

به گزار خبرنگاران، تیم بسکتبال دنور که در مرحله مقدماتی لیگ بسکتبال حرفه ای در صندلی دوم کنفرانس غرب نهاده شده بود در مرحله پلی آف به دردسر افتاده و بازهم با قبول شکست برابر سن آنتونیو از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

در ششمین دیدار دنور و سن آنتونیو، دنور می توانست با کسب برد به جمع چهار تیم نخست کنفرانس غرب برسد؛ اما با نتیجه 120 بر 103 برابر حریفش باخت تا تقابل این دو تیم به مسابقه هفتم بکشد و دیدار پایانی برنده این ماراتن نفس گیر را معین کند.

با این شرایط به نظر نمی رسد شاگردان جرج پاپاویچ سرمربی سن آنتونیو و سرمربی تیم ملی آمریکا در جام جهانی 2019 و المپیک 2020 تصمیم داشته باشند از لیگ خداحافظی نمایند.

در این مسابقه با اینکه نیکولا جوکیچ با کسب 43 امتیاز، 12 ریباند و 9 پاس منجربه گل ستاره میدان و دنور بود اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.

در طرف دیگر لامارکوس آلدریج فوروارد توانمند سن آنتونیو با کسب 26 امتیاز، 10 ریباند و 5 پاس منجربه گل بهترین بازیکن تیمش شد و نقش زیادی در برد سن آنتونیو بازی کرد.

در کنار این مسابقه جذاب اخبار جالب توجهی هم درباره لیگ NBA منتشر شد. خبر جالب درخشش باشگاه لس آنجلس لیکرز و لبرون جیمز در بازار تجاری این لیگ بود.

با اینکه لیکرز فصل بدی را پشت سر گذاشت و به همراه ستاره خود از رسیدن به پلی آف بازماند؛ اما در صدر بازار تجاری لیگ بسکتبال آمریکا نهاده شد.

پیراهن شماره 23 لیکرز که بر تن لبرون جیمز است بیشترین میزان فروش را در این فصل داشته است. پس از آن پیراهن استفان کری از گلدن استیت، جیانیس آنتتوکونمپو از میلواکی، کایری ایروینگ از بوستون و جوئل امبیدی از فیلادلفیا بیشترین فروش را داشته است.

همچنین باشگاه لیکرز بیشترین طرفدار و فروش بلیت را نیز به نام خود ثبت نموده است که با توجه به ناکامی این تیم در فصل اتفاق عجیبی بود. پس از لیکرز تیم های گلدن استیت، بوستون، فیلادلفیا و میلواکی قرار دارند.

خبر بعدی درباره راسل وست بروک ستاره اوکلاهاما است که در کمال ناباوری در مرحله پلی آف برابر پورتلند باخت و از رسیدن به نیمه نهایی کنفرانس غرب بازماند.

رسانه ها در این روزها که اوکلاهاما حذف شده این تیم و ستاره اش را به باد انتقاد گرفته اند. درخشش وست بروک در فصلی که گذشت نیز کارساز نبوده و کارشناسان از این ستاره به شدت انتقاد نموده اند. رسانه های مختلف نوشته اند که این بازیکن با وجود توانایی های زیادش نمی تواند اوکلاهاما را به سمت موفقیت رهبری کند.

ورزشی**9219**3783**

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5340

به "دردسر مدعی کنفرانس غرب NBA برابر سن آنتونیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر مدعی کنفرانس غرب NBA برابر سن آنتونیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید