جزئیات نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری وزارت بهداشت منتشر شد

به گزارش شیوا مارکت، طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی D.Ph و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت منتشر شد.

جزئیات نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری وزارت بهداشت منتشر شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی D.Ph و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1400-1399 از سوی مرکز سنجش و آموزش پزشکی منتشر شد.

تمامی پذیرفته شدگان لازم است جهت اطلاع از نحوه ثبت نام باید به سایت اینترنتی دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند.

عدم ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در زمان مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود. اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفاً براساس گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می گردد.

افرادی که به هر دلیل ثبت نام ننمایند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یک سال از شرکت در امتحان

دوره دکتری تخصصی و پژوهشی محروم خواهند شد. این محرومیت شامل پذیرفتهشدگان با پرداخت شهریه (بین الملل

سابق و آزاد اسلامی) نمی گردد.

مدارک مورد احتیاج جهت ثبت نام:

داوطلبان باید یک قطعه 3×4 عکس، شناسنامه (تمام صفحات)، کارت ملی، دانشنامه و ریز نمرات کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد. گفتنی است دانشجویان ترم آخر نیز میبایست مدارکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا تاریخ 30 آبان ماه 99 باشد؛ ارائه نمایند.

همچنین مدرک نشان دهنده شرایط نظام وظیفه، موافقتنامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه برای مربیان رسمی، حکم استخدام رسمی قطعی (جهت استفاده نمایندگان از سهمیه مازاد مربیان رسمی)، گواهی شرایط طرح نیروی انسانی (اتمام طرح نیروی انسانی، معافیت یا ترخیص از طرح نیروی انسانی)، مدارک نشان دهنده شرایط سهمیه، جهت استفاده نمایندگان از سهمیه رزمندگان، ایثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...) لازم است.

از تمامی پذیرفته شدگان آزمون دوره دکتری تخصصی D.Ph و دکتری پژوهشی که سند تعهد محضری به محل اشتغال خود ندارند و یا بورسیه وزارت متبوع و سازمان های دیگر نیستند (به غیر از دانشگاه های شهریه پرداز و آزاد اسلامی) تعهد محضری اخذ می گردد.

مستخدمان رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مؤسسات تابعه و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی

و خدمات بهداشتی درمانی کشور، تعهدات خاص استخدامی به واحد های مربوطه خواهند سپرد.

مستخدمان رسمی سایر وزارتخانه ها، مؤسسات و شرکت های دولتی و وابسته به دولت، چنانچه هزینه های تحصیلی آن ها توسط دستگاه مربوطه تقبل و به دانشگاه پذیرنده دانشجو پرداخت گردد، از سپردن تعهد عام معاف خواهند بود.

براساس آئیننامه ها و به منظور جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمون های ورودی، در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی توسط داوطلب و یا هرگونه تقلب در کلیه مراحل آزمون، در هر زمان از تحصیل، از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و طبق مقررات عمل خواهد شد.

در رشته هایی که دانشجو به صورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش می گردد فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدأ (اول)

خواهد بود (پذیرفته شدگان میبایست جهت ثبت نام به دانشگاه مبدأ مراجعه نمایند). در ضمنً دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را در هر محلی که دانشگاه مبدأ مشخص مینماید بگذراند.

کارنامه برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل و برای پذیرفتهشدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق، نمره مصاحبه، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب خواهد بود.

گفتنی است؛ اسامی رتبه های برتر اول تا سوم هر رشته نیمه دوم دی ماه به دفاتر استعداد درخشان و معاونت های آموزشی دانشگاه های مربوطه ارسال خواهد شد؛ لذا متقاضیان استفاده از مزایای رتبه های برتر می توانند از نیمه دی ماه به بعد به واحد های فوق الذکر مراجعه نمایند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25585

به "جزئیات نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری وزارت بهداشت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری وزارت بهداشت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید