حامیان ترامپ با سلاح گرم به خیابان ها آمدند، عکس

به گزارش شیوا مارکت، طرفداران ترامپ به دنبال اعلام پیروزی بایدن شعار دادند: دزدی آرا متوقف شود.

حامیان ترامپ با سلاح گرم به خیابان ها آمدند، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، یورونیوز در تصاویری فوری گزارش داد: گروهی از طرفداران دونالد ترامپ پس از اعلام خبر پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا در آتلانتا به خیابان آمدند و شعار دادند دزدی را متوقف کنید. آنها بر این باورند که در انتخابات اخیر آمریکا دزدی و تقلب اجرا شده است. حاضران همچنین روی پلاکاردهایی نوشته اند ماژیک شارپی هم مساله است

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی پیش از این ادعا کردند که در ایالت آریزونا مقام های برگزاری انتخابات ماژیک های شارپی را در اختیار رای دهندگان گذاشته اند که طبق ادعای آن ها دستگاه های شمارش آرا قادر به پردازش رای هایی که با این قلم ها نوشته شده اند، نیست. آن ها با هشتگ شارپی گیت در شبکه های اجتماعی به این تئوری توطئه دامن زدند. این موضوع بیشتر از سوی حامیان ترامپ مطرح شده است.

همچنین فارس به نقل از الجزیره گزارش داد: تصاویر پخش شده از خیابان های جورجیا و آریزونا نشان می دهد که طرفداران ترامپ با سلاح گرم به خیابان آمده و به پیروزی نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعتراض می کنند.

اعلام پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توسط رسانه های آمریکایی و همچنین بیانیه خود او مبنی بر پیروزی، باعث خشم طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا شد.

شبکه الجزیره از ایالت های آریزونا و جورجیا گزارش داد که طرفداران ترامپ برای اعتراض به اعلام پیروزی بایدن پیش از پایان شمارش تمام آراء و اعلام نتایج رسمی، به خیابان ها ریخته اند.

گزارشگر این شبکه در خبر خود گفت که بسیاری از آنها همراه خود سلاح های گرم از جمله کلت کمری، مسلسل های اتوماتیک و شات گان حمل می کردند.

ساعاتی پیش بود که رسانه های آمریکایی از جمله سی اِن اِن، فاکس نیوز، سی بی اِس ، آسوشیتدپرس و نیویورک تایمز با بیان اینکه بایدن توانسته به 290 رأی الکترال دست پیدا کند، او را پیروز انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده اعلام کردند.

بعد از آن ترامپ با صدور باینیه ای ضمن نپذیرفتن پیروزی رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری، مدعی شد او در هیچ ایالتی پیروز نشده و انتخابات فاصله زیادی با پایان دارد.

310 310

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24968

به "حامیان ترامپ با سلاح گرم به خیابان ها آمدند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامیان ترامپ با سلاح گرم به خیابان ها آمدند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید