حجازی: ماندگاری در فوتبال به جام دریافت نیست

به گزارش شیوا مارکت، آتیلا حجازی، پسر مرحوم ناصر حجازی از حضور گسترده مردم در مراسم هشتمین سالگرد پدرش تشکر کرد.

حجازی: ماندگاری در فوتبال به جام دریافت نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آتیلا حجازی امروز (آدینه) در حاشیه هشتمین سالگرد درگذشت پدرش مرحوم ناصر حجازی گفت: واقعا از حضور این تعداد از مردم شگفت زده شدم. نسبت به 8 سال گذشته، جمعیت بیشتر بود و نشان می دهد که مردم آدم های خوب را فراموش نمی نمایند. هر طوری بخواهند آدم های خوب را حذف نمایند، هیچ زمانی از قلب مردم پاک نخواهند شد. دست بوس تمام مردمی هستم که از خوزستان، رامهرمز، کرمان، تبریز، رشت و دیگر شهرها به اینجا آمده اند و نمی دانم با چه زبانی از آنها تشکر کنم.

وی در خصوص اینکه اگر ناصر حجازی زنده بود، چه جایگاهی در فوتبال ایران داشت، گفت: ماندگاری در ورزش ما ربطی به دریافت جام و مدال ندارد. پدرم در زمان بازیگری بهترین دروازه بان ایران بود و اگر می توانست حقش را بگیرد، در آسیا هم اول بود. خصوصیت و خصلت های مردانگی است که همواره می ماند و باعث می گردد که پس از 8 سال مردم اینجا حضور یابند.

بازیکن و مربی پیشین استقلال در واکنش به این سؤال که چرا فعالیتی در فوتبال ندارد، عنوان نمود: یکسری ارتباطات که باید داشته باشم را، ندارم و در این فوتبال نیستم.

حجازی در واکنش به بی نظمی در مراسم امروز اعلام نمود: در درجه اول خود مردم هستند که از ما می خواهند این مراسم برگزار گردد. امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال زحمت کشید و چندین بار با مادرم تماس گرفته و اعلام نمود که از طرف باشگاه مراسمی برگزار گردد، اما ما دوست داشتیم با حضور مردم این مراسم برگزار گردد تا اینکه مجالس رسمی بگیرند.

وی در انتها در خصوص اینکه چه توصیفی از پدرش می تواند داشته باشد، گفت: من که به عنوان پسرش نمی توانم توصیف کنم.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6242

به "حجازی: ماندگاری در فوتبال به جام دریافت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجازی: ماندگاری در فوتبال به جام دریافت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید