حسن نقاشی از ایران در جمع داوران فستیوال فیلم سلیمانیه

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، حسن نقاشی کارگردان، تهیه کننده و نویسنده ایرانی یکی از 9 داور عضو هیات داوران فستیوال فیلم سلیمانیه است. در نسخه سال جاری این فستیوال که در شهر سلیمانیه واقع در کردستان عراق برگزار می گردد، نقاشی به جمع داوران بخش فیلم مستند بین المللی و ملی پیوسته است.

حسن نقاشی از ایران در جمع داوران فستیوال فیلم سلیمانیه

این مستندساز یزدی بیشتر فیلم هایش را حول محور فرهنگ غنی و میراث تاریخی ایران می سازد. او تا به حال بیش از 20 فیلم فراوری نموده که روی هم رفته توانسته اند بیش از 45 جایزه در داخل ایران و در عرصه بین المللی کسب نمایند. از جمله آن ها می توان از دبستان پارسی، شاه دنیا و خور و شید نام برد.

در بخش فیلم مستند بین المللی و ملی فستیوال سلیمانیه، او به ریچل بازیگر اهل نیوزیلند که مسئولیت راهنمایی این بخش را بر عهده دارد ملحق می گردد. دیگر اعضای این بخش هم گولبارا تولوموشووا منتقد فیلم اهل قرقیزستان، تاکایوکی یوشیدا کارگردان اهل ژاپن و سعید محمود فیلمنامه نویس عراقی هستند.

برایان اوونز مدیر هنری فستیوال فیلم نش فیلم، لی چمبرز نویسنده و کارگردان اهل کانادا، واتای تاکهارو فیلمساز و روزنامه نگار اهل ژاپن و یاسین هادی مسئول برنامه ریزی فستیوال نش فیلم از اعضای هیات داوران بخش فیلم سینمایی بین المللی و ملی این فستیوال فیلم هستند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 12494

به "حسن نقاشی از ایران در جمع داوران فستیوال فیلم سلیمانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن نقاشی از ایران در جمع داوران فستیوال فیلم سلیمانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید