حسین خانی به مدال برنز رسید، مجید داستان پنجم شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، پیکارهای رده بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا از عصر امروز در شهر دهلی نو هندوستان پیگیری می گردد که مصطفی حسین خانی از کشورمان به مدال برنز رسید.

حسین خانی به مدال برنز رسید، مجید داستان پنجم شد

بر این اساس در ملاقات رده بندی وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی با نتیجه 5 بر صفر از سد سومیابازار زاندانبود از مغولستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

حسین خانی صبح امروز در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر بکجان ژامبولوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل جیتیندر از هند با نتیجه 2 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال به گروه شانس مجدد رفت. حسین خانی در این گروه پارینا چامنانجان از تایلند را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و به ملاقات رده بندی راه یافت.

همچنین مجید داستان نیز در وزن 61 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر گامبایار نامسرای از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 مغلوب اولوبک ژولدوشبیکوف دارنده مدال طلای زیر 23 سال دنیا از قرقیزستان شد و با توجه به حضور حریفش در ملاقات فینال راهی گروه بازنده ها شد. داستان در این گروه مقابل نوربولات عبداله یف از قزاقستان با نتیجه 12 بر 2 به فزونی دست یافت و راهی ملاقات رده بندی شد. وی در این ملاقات مقابل راحول آواره از هند با نتیجه 5 بر 2 مغلوب و پنجم شد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16292

به "حسین خانی به مدال برنز رسید، مجید داستان پنجم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین خانی به مدال برنز رسید، مجید داستان پنجم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید