حضور بازپرس پرونده روسیه در کنگره آمریکا به تعویق افتاد

به گزارش شیوا مارکت، در حالی که قرار بود بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طی هفته آینده در کنگره حاضر گردد ولی این برنامه لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

حضور بازپرس پرونده روسیه در کنگره آمریکا به تعویق افتاد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، رسانه های خبری آمریکایی اعلام کردند: حضور رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی به تعویق افتاده است.

مولر طی ماه های گذشته تحقیقات گسترده ای را درباره اتهامات مربوط به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 و همین طور ممانعت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای اجرای عدالت ، انجام داده است.

این گزارش اضافه کرد: قرار بود مولر روز 17 جولای یعنی چهار روز دیگر در کمیته قضایی و اطلاعات کنگره آمریکا حاضر گردد و به سئوالات نمایندگان پاسخ دهد. ولی رسانه های خبری آمریکایی اعلام نموده اند که این نشست احتمالا با یک هفته تاخیر در روز 24 جولای یعنی چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

تحقیقات مولر پس از دو سال انتها در ماه مارس سال جاری به خاتمه رسیده است. گرچه این تحقیقات اتهامات مربوط به تبانی بین کمپین انتخاباتی ترامپ و روسیه را اثبات ننموده است ولی هنوز سئوالات مبهم و بی پاسخ زیادی در این تحقیقات وجود دارد.

این گزارش همچنین نشان می دهد که ترامپ در موارد متعددی سعی نموده است تا مانع از ادامه تحقیقات مولر گردد. با این حال مولر حاضر نشده است تا به مقام های قضایی آمریکایی توصیه کند تا اتهامات مجرمانه ای را علیه رئیس جمهور ایالات متحده مطرح نمایند.

در حالی که رئیس جمهور آمریکا خواهان خاتمه یافتن این پرونده شده است ولی دموکراتها خواهان آن هستند که تحقیقات بیشتری انجام گردد.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7713

به "حضور بازپرس پرونده روسیه در کنگره آمریکا به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بازپرس پرونده روسیه در کنگره آمریکا به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید