حضور بیرانوند در آ اس رم منتفی شد ، عقاب در پرسپولیس ماندنی می گردد؟

به گزارش شیوا مارکت، حضور علیرضا بیرانوند، دروازه بان فعلی پرسپولیس تهران در تیم آ اس رم منتفی شد.

حضور بیرانوند در آ اس رم منتفی شد ، عقاب در پرسپولیس ماندنی می گردد؟

به گزارش پس از اینکه خبرهایی مبنی بر جدایی علیرضا بیرانوند از تیم پرسپولیس به گوش رسید، برآورد های زیادی از طرف رسانه ها به منظور حضور وی در تیم های مختلف اروپایی منتشر شد.

در جدیدترین شایعات، انتقال وی به تیم های مطرحی چون آ اس رم در رسانه ها منتشر شد که به نظر می رسد در حد شایعه باقی مانده است و این انتقال هرگز صورت نمی گیرد. چرا که عملا انتقال بازیکنان ایرانی همچون بیرانوند که با تیم های خود قرارداد دارند و در تیررس باشگاه های اروپایی قرار می گیرند، سخت تر از گذشته شده است و عملا ممکن است یا صورت انتقال نگیرد یا سخت تر از قبل انجام گردد.

یکی از این اتفاقات، جلب رضایت باشگاه های ایرانی در پرداخت هزینه ها و دریافت رضایت نامه بازیکنانی است که با باشگاه های خود قرارداد دارند، اگر این پروسه با موفقیت طی گردد، مرحله جدیدی همچون انتقال پول به باشگاه های ایرانی مطرح می گردد که به دلیل مسائل مالی کمی سخت و دور از دسترس به نظر می رسد.

این انتقال پول حتی برای بازیکنان گاهی با تاخیر صورت می گیرد، بنابراین همین اتفاق بازیکنان لیگ فزونی را به حضور در تیم های اروپایی بی میل می نماید و در کنار آن باشگاه های فوتبال کشور که پولی به حسابشان وارد نشده، عملا میلی به لژیونر شدن بازیکنانشان نشان نمی دهند، چرا که به اصطلاح چک های باشگاه های خارجی دیر تر از موعد نقد می گردد یا حتی برای سال ها رنگ این پول ها را نمی بینند.

با این حال، عنوان شده است علیرضا بیرانوند ملی پوش باشگاه پرسپولیس ضمن دریافت پیشنهادات خارجی، در کنار همه این اتفاقات، نیم نگاهی به حضور در تیم پرسپولیس تهران نیز دارد و چه بسا که پیشنهاد مقبول پرسپولیسی ها او را در جمع سرخ ها نگه دارد و همچنین فکر لژیونر شدن را در مقطع کنونی از سر خود بیرون کند.

عرب: درآمدمان 61 میلیارد، اما هزینه مان 63 میلیارد است/ دریافتی مان در فضای بی اعتمادی کاهش یافت/ گزینه اول، دوم و سوم ما برانکو است

برانکو گزینه سرمربیگری الاهلی شد/ جدایی مرد کروات از پرسپولیس کلید خورد؟

کسب ششمین جام برانکو با پرسپولیس/ دبل بالاخره فرا رسید

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6590

به "حضور بیرانوند در آ اس رم منتفی شد ، عقاب در پرسپولیس ماندنی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بیرانوند در آ اس رم منتفی شد ، عقاب در پرسپولیس ماندنی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید