حضور وزارت دادگستری دربخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: در آستانه ایام الله دهه فجر و برگزاری جشن های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، وزارت دادگستری با هدف ترویج و ارتقا مفاهیم و مضامین حقوق شهروندی و توجه بیش از پیش هنرمندان و سینماگران به موضوعات اجتماعی اقدام به حضور در بخش تجلی اراده ملی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نموده است.

حضور وزارت دادگستری دربخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر

وی اضافه نمود: به همین دلیل وزارت دادگستری در نظر دارد با هدف معرفی و تقدیر از آثار برتر جشنواره در زمینه حقوق شهروندی گامی در جهت ترویج و ارتقا مفاهیم و مضامین حقوق شهروندی بردارد.

عباسی اضافه نمود: تأثیر انکارناپذیر ابزار هنر در ترویج و توسعه چنین مفاهیمی و مغفول ماندن چنین ظرفیت قابل توجهی برای افزایش سطح فرهنگ عمومی مردم و توجه اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه سینماگران از اهداف اصلی حضور وزارت دادگستری در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر معرفی شده است.

همچنین در این راستا اعضای هیأت داوران بخش تجلی اراده ملی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با موضوع حقوق شهروندی برای ارزیابی آثار ارائه شده در جشنواره به توضیح زیر معرفی شدند: محمود عباسی، احمدعلی محسن زاده، مهدی سجاده چی، حسین عرفانی مقدم، مصطفی رستگاری.

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3061

به "حضور وزارت دادگستری دربخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور وزارت دادگستری دربخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید