خبرنگاران آتش بازی اتلتیکو در آنفیلد؛ وداع لیورپول از لیگ قهرمانان

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال لیورپول بار دیگر از اشتباهات دروازه بان خود در لیگ قهرمانان اروپا ضربه خورد تا با قبول شکست برابر اتلتیکومادرید، از دور مسابقات کنار برود.

خبرنگاران آتش بازی اتلتیکو در آنفیلد؛ وداع لیورپول از لیگ قهرمانان

چهارشنبه شب در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در استادیوم آنفیلد، لیورپول انگلیس مدافع عنوان قهرمانی در حالی برابر اتلتیکومادرید اسپانیا نهاده شد که ملاقات رفت با فزونی یک بر صفر اتلتیکو همراه شده بود. بازی برگشت در 90 دقیقه با یک گل به سود لیورپول به اتمام رسید و کار به وقت های اضافه کشیده شد.

در وقت های اضافه همه چیز تغییر کرد و نماینده پرتلاش اسپانیا به فزونی سه بر دو دست یافت تا اتلتیکو در مجموع با پیروزی چهار بر دو، راهی دور بعدی شده و قهرمانان فصل گذشته را حذف کند.

بازی مطابق انتظار با حملات لیورپول شروع شد، اما اتلتیکو با دفاع منظم خود و همچنین ضد حملات خطرناک، کار را برای میزبان سخت کرد.

اصرار لیورپول برای طراحی حملات از جناح راست در دقیقه 42 نتیجه داد و ارسال چمبرلین را واینالدوم هافبک هلندی با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

حمیلات لیورپول در نیمه دوم شدت بیشتری گرفت و این تیم در دقیقه 66 فاصله ای با گل دوم نداشت که ضربه سر رابرتسون با بدشانسی به دیرک دروازه میهمان برخورد کرد.

در ادامه یان اوبلاک دروازه بان مطرح اتلتیکو با چند واکنش مناسب، اجازه نداد تا تیمش گل دیگری دریافت کند.

در دقیقه 90 سائول نیگوئز هافبک میهمان با ضربه سر زیبا گلزنی کرد، اما این گل آفساید بود و مردود اعلام شد تا در نهایت کار به وقت های اضافه کشیده گردد.

در دقیقه 94 روبرتو فیرمینو از ارسال واینالدم بهره لازم را برد تا دومین گل سرخ ها را به نام خود بنویسد.

در دقیقه 96 اشتباه آدریان دروازه بان دوم لیورپول در دفع توپ موجب شد تا بازیکنان میهمان خیلی سریع حمله ای را طراحی نموده و مارکوس یورنته با ضربه ای حساب شده، برای اتلتیکو گلزنی نموده و همه چیز را تغییر بدهد.

آلیسون بکر دروازه بان گران قیمت لیورپول به دلیل مصدومیت این ملاقات را از دست داد تا بازهم دروازه بانان ذخیره این تیم، مشکل ساز شوند.

در دقیقه 105 آلوارو موراتا که لحظاتی از حضورش در میدان می گذشت با حرکت انفرادی، توپ را به یورنته رساند و او با ضربه ای تماشایی، گل دوم خود و اتلتیکو را به ثمر رسانده و استادیوم آنفیلد را با شوک روبرو کرد.

در دقیقه 120 آلوارو موراتا پس از همکاری با یورنته، گل سوم اتلتیکو را ثبت کرد تا شاگردان دیگو سیمئونه با بازگشتی خیره نماینده در این ملاقات، شکست دو بر صفر با با پیروزی سه بر دو عوض نمایند.

اتلتیکو در حالی این ملاقات را با پیروزی عظیم به اتمام رساند که تعویض های سیمئونه و بازی فرستادن، یورنته و موراتا به طور کامل فرایند کار را تغییر داد.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17149

به "خبرنگاران آتش بازی اتلتیکو در آنفیلد؛ وداع لیورپول از لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش بازی اتلتیکو در آنفیلد؛ وداع لیورپول از لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید