خبرنگاران تعویق انتخابات درون حزبی ریاست جمهوری در ایالت جورجیا آمریکا به دلیل کرونا

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- ایالت جورجیا آمریکا انتخابات درون حزبی ریاست جمهوری سال 2020 را برای جلوگیری از شیوع کرونا به تعویق انداخت.

خبرنگاران تعویق انتخابات درون حزبی ریاست جمهوری در ایالت جورجیا آمریکا به دلیل کرونا

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقام های انتخاباتی ایالت جورجیا آمریکا اعلام نمودند که انتخابات درون حزبی برای معین نامزدهای حزب دمکرات و جمهوریخواه که قرار بود 24 مارس (5 فروردین) برگزار گردد، به دو ماه بعد موکول خواهد شد.

برد رافنسپرگر وزیر ایالتی جورجیا در بیانیه ای گفت انتخابات فردی زودهنگام که از 2 مارس (12 اسفند) شروع شده بود، متوقف می گردد و در 19 ماه می (30 اردیبهشت) همزمان با دیگر انتخابات درون حزبی در این ایالت برگزار خواهد شد.

این تعویق زمانی اعلام شد که فرماندار این ایالت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا که موارد ابتلا به آن در این ایالت در حال افزایش است، اعلام شرایط اضطراری نموده و از مراکز مذهبی و آموزشی خواست که از برگزاری همایش ها و تجمعات خودداری نمایند.

در ایالت جورجیا آمریکا تا به امروز 66 مورد ابتلای قطعی به کووید19 شناسایی و یک مورد نیز فوت ناشی از ابتلا به این ویروس گزارش شده است.

ایالت لوئیزیانا آمریکا نیز ضمن اعلام شرایط اضطراری، گفته است که انتخابات درون حزبی برای معین نامزدهای ریاست جمهوری سال 2020 را به تعویق می اندازد.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا و مرگ ومیر ناشی از آن، شرایط اضطرار ملی اعلام نمود و خواهان اختصاص 50 میلیارد دلار از منابع فدرال برای مقابله با ویروس کرونا شد.

تا به امروز در آمریکا ابتلای 2 هزار و 500 نفر به ویروس کووید19 تایید شده و 55 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17274

به "خبرنگاران تعویق انتخابات درون حزبی ریاست جمهوری در ایالت جورجیا آمریکا به دلیل کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعویق انتخابات درون حزبی ریاست جمهوری در ایالت جورجیا آمریکا به دلیل کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید