خبرنگاران تمدید ارسال اثر به جشنواره داستان کوتاه بهاران

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- فرصت ارسال آثار به سومین دوره جشنواره داستان کوتاه بهاران، برای دومین بار تمدید شد.

خبرنگاران تمدید ارسال اثر به جشنواره داستان کوتاه بهاران

به گزارش دبیرخانه سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران، بنا به تقاضای تعداد زیادی از علاقه مندان به شرکت در سومین جشنواره کوتاه بهاران، مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی تا خاتمه شهریور ماه تمدید شده است.

بنابر اعلام دبیرخانه این جشنواره تا به امروز 600 عنوان داستان کوتاه از سراسر کشور به این دبیرخانه ارسال شده است که هیات انتخاب، سرگرم مطالعه و انتخاب داستان های برتر هستند.

مشخصات آثار ارسالی به سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران موضوع این دوره آزاد اعلام شده و آثار ارسالی نباید بیش از 5 هزار کلمه باشند. داستان ها می بایست در قالب فایل ورد به ایمیل [email protected] ارسال شوند.

هر شرکت کننده تنها یک اثر خود را می تواند در مسابقه شرکت دهد. نوشته های ارسالی نباید پیش از این در هیچ جشنواره ادبی جایزه ای دریافت نموده یا در نشریات چاپ شده باشند. مشخصات فردی و آدرس ایمیل نیز در ابتدای داستان باید درج گردد.

هیأت داوران این دوره از جایزه بهاران علی خدایی، نفیسه مرشدزاده و سلمان باهنر و برندگان این دوره، مهرماه 1399 معرفی خواهند شد.

جایزه بهاران در دو بخش داستان کوتاه و شعر از سال 1396 به همت موسسه فرهنگی بهاران، در سراسر کشور برگزار می گردد.

جشنواره داستان کوتاه بهاران با هدف ترویج هنر داستان نویسی و کشف و معرفی استعدادهای این حوزه طراحی شده و سومین دوره خود را سال جاری برگزار خواهد نمود.

مجله زیبایی زندگی: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23448

به "خبرنگاران تمدید ارسال اثر به جشنواره داستان کوتاه بهاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمدید ارسال اثر به جشنواره داستان کوتاه بهاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید